Βιβλιογραφία Citroen

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ναι γιατι παροτι ειναι η πιο μαλακη xantia, ειναι πιο σφιχτη απο παραδοσιακες citroen.. Εδω η 1.8 8v σειρα Ι εχει μεγαλη διαφορα στη συμπεριφορα της αναρτησης απο την 1.8 16v σειρα ΙΙ που εχω αμεσες παραστασεις.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ναι γιατι παροτι ειναι η πιο μαλακη xantia, ειναι πιο σφιχτη απο παραδοσιακες citroen.. Εδω η 1.8 8v σειρα Ι εχει μεγαλη διαφορα στη συμπεριφορα της αναρτησης απο την 1.8 16v σειρα ΙΙ που εχω αμεσες παραστασεις.
Πάντως πέρα από συναισθηματισμούς, την Ξαντιά συνολικά την θεωρώ καλλίτερο αυτοκίνητο από την CX (ντάξει είναι αρκετά πιο σύγχρονο) και μου εμπνέει πολύ πιο ασφάλεια.
Φρένα καλλίτερα, λιγότεροι αεροδυναμικοί θόρυβοι που κουράζουν στο μεγάλο ταξίδι, καλλίτερη ηχομόνωση από τον κινητήρα.

Η CX υπερέχει ανεξάρτητα εποχής στα καθίσματα που είναι απίστευτα άνετα, και στο τιμόνι....
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
αντέχει πολύ περισσότερα από τα 138. Η δικιά μου, παρ' ότι είναι φουλ μαλακή έκδοση (λόγω του μεγέθους οπής της σφαίρας), νιώθω πως θα 'αντεχε πολύ πάνω από τα 138.

Σε σχέση με σύγχρονα αυτοκίνητα με απογοητεύουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι (φαντάζομαι σε σειρά 1, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα).
Και δεν έχω συνηθίσει την περίεργη κίνηση του αμαξώματος όταν κουνήσεις απότομα το τιμόνι.
Σε Ξαντιά 1.6, που οδήγησα πρόσφατα νιώθω πως η ανάρτηση ελέγχει πολύ πολύ καλλίτερα το αμάξωμα
Συμφωνώ ότι αυτές οι κινήσεις του αμαξώματος είναι ιδιαίτερες... Θυμάμαι μία ιστορία, ενός περιστασιακού οδηγού μονοθεσίων της δεκαετίας του '60 και αυτοκινήτων τουρισμού, ιδιοκτήτη αγωνιστικής ομάδας και μετέπειτα έμπορο κλασσικών αυτοκινήτων, του Colin Crabbe. Είχε πει σε μία συνέντευξή του, πριν από καμμιά δεκαετία, ότι είχε μία Daytona (ναι, την γνωστή Ferrari 365 GTB/4) και την πούλησε για να πάρει μία SM το '72 (εντάξει, υπερέβαλλε, θα πήρε και πολλά ρέστα!). Είπε ότι μόλις παρέλαβε την SM και απομακρυνόταν από τον έμπορο, υπερδιόρθωσε με το υπεργρήγορο τιμόνι των 2 στροφών από άκρη σε άκρη και έκανε αυτές τις "περίεργες" κινήσεις το αμάξωμα. Ως αποτέλεσμα, την επόμενη μέρα κιόλας της έβαλε πωλητήριο και ανέφερε ότι ήταν το χειρότερο αυτοκίνητο που οδήγησε ποτέ του! (να μην εκφραστώ...)
 

1000Pistes

Member
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.513
Reaction score
2.104
Πόντοι
697
Νικο,μηπως εχει παρει το ματι σου κανενα τεχνικο αρθρο για το VISA 1000 Pistes ?????
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
αντέχει πολύ περισσότερα από τα 138. Η δικιά μου, παρ' ότι είναι φουλ μαλακή έκδοση (λόγω του μεγέθους οπής της σφαίρας), νιώθω πως θα 'αντεχε πολύ πάνω από τα 138.

Σε σχέση με σύγχρονα αυτοκίνητα με απογοητεύουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι (φαντάζομαι σε σειρά 1, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα).
Και δεν έχω συνηθίσει την περίεργη κίνηση του αμαξώματος όταν κουνήσεις απότομα το τιμόνι.
Σε Ξαντιά 1.6, που οδήγησα πρόσφατα νιώθω πως η ανάρτηση ελέγχει πολύ πολύ καλλίτερα το αμάξωμα
Το μόνο που ακούγεται είναι ο εξωτερικός καθρέφτης και αυτός πολύ λίγο!!!!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Νικο,μηπως εχει παρει το ματι σου κανενα τεχνικο αρθρο για το VISA 1000 Pistes ?????
Άαα, όχι, δυστυχώς! Γενικά δεν έχω δει να ασχολούνται με Visa ακόμα! Και αναμφίβολα είναι από τα πλέον συλλεκτικά αυτοκίνητα γενικά. Και εγώ προσωπικά δεν κοιτάζω μόνο για τις υδροπνευματικές Citroen, αλλά θα αγοράσω περιοδικό για οποιαδήποτε Citroen, ιδιαίτερα για τις ειδικές εκδόσεις όπως το Milles Pistes.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties

1000Pistes

Member
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.513
Reaction score
2.104
Πόντοι
697
πόσο διαφορετικοί ήταν οι 4Τ τότε...
αληθεια εχει κανενας αλλος το πρωτο τευχος των 4Τ ;;;;;;
το γνησιο(αυτο που μυριζει δεκαετιες του 60 & 70) και οχι αυτο της επανεκτυπωσης....
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Πάντως πέρα από συναισθηματισμούς, την Ξαντιά συνολικά την θεωρώ καλλίτερο αυτοκίνητο από την CX (ντάξει είναι αρκετά πιο σύγχρονο) και μου εμπνέει πολύ πιο ασφάλεια.
Φρένα καλλίτερα, λιγότεροι αεροδυναμικοί θόρυβοι που κουράζουν στο μεγάλο ταξίδι, καλλίτερη ηχομόνωση από τον κινητήρα.

Η CX υπερέχει ανεξάρτητα εποχής στα καθίσματα που είναι απίστευτα άνετα, και στο τιμόνι....
η cx παταει πολύ καλυτερα στο δρομο.......και προς θεου μην συγκρινουμε αμαξια που παρουσιαστηκαν το 1974 με αυτά του 1994 όπως και είναι ασυγκριτο το αμαξι του 1994 με το 2014 μοντελο...προσωπικη μου αποψη δεν εχω οδηγησει δεν εχω πρακτικη αποψη αλλα το cx μου δειχνει πιο δεμενο και πιο καλοταξιδιαρικο απο το cx....αλλα αυτό απο φωτος...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Να και ένα συγκριτικό μεταξύ Alfa Romeo Alfasud 1.3 και GSA Pallas, από ένα πρόσφατο τεύχος του περιοδικού Motor Klassik:
 

Attachments

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Για εμενα τα 2 κορυφαια της εποχης και λιγο πιο πισω το 128.. εξαιρετικη και η fulvia.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Για εμενα τα 2 κορυφαια της εποχης και λιγο πιο πισω το 128.. εξαιρετικη και η fulvia.
Και εμένα τα 2 μικρομεσαία της εποχής που μου αρέσουν περισσότερο. Εγω προσωπικα δε θα έλεγα το ίδιο για τα "τετράγωνα" 128 και fulvia, όσο και αν μου αρέσουν κάποια φιατ και πολλές lancia της εποχής.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μη συγκρινουμε τωρα τη Λωζανη με τη Κοζανη...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Μη συγκρινουμε τωρα τη Λωζανη με τη Κοζανη...
Απλά το έγραψα γιατί σήμερα, τα περιοδικά ούτε καν θα σύγκριναν τα 'φτηνά' Σιτροέν με τα 'πολυτελή Άουντι.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Καλα εκανες και το ανηρτησες ,εννοειται! Τοτε παντως η audi δεν ηταν ακομα και καποιο ιδιαιτερα premium brand.. το "μπαμ" εγινε με το πρωτο a3 και a4.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Καλα εκανες και το ανηρτησες ,εννοειται! Τοτε παντως η audi δεν ηταν ακομα και καποιο ιδιαιτερα premium brand.. το "μπαμ" εγινε με το πρωτο a3 και a4.
έχεις απόλυτο δίκιο. Βέβαια, η προσπάθεια να της αλλάξουν το ίματζ είχε αρχίσει από το '88 με το V8, ένα 100/200, ντυμένο πιο πολυτελές
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ετσι ακριβως!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ετσι ακριβως!
Και τα τότε Άουντι τα συμπαθούσα πολύ περισσότερο από τους σημερινούς δεινόσαυρους.
Ειδικα΄το 100/200 από την δεκαετία του ΄80...
 
Top Bottom