Τσιμπησα μια ιδεα απο το ιντερνετ, την εφαρμοσα βελτιωνοντας την λιγο και την μοιραζομαι μαζι σας γιατι εμεινα ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα. Πλεον μπορω να απασφαλιζω το πισω καθισμα του 2cv με ενα χερι και μαλιστα μεσα απο την καμπινα, χωρις να χρειαζεται να ανοιγω το πορτ μπαγκαζ.
Ολοι οσοι εχουμε 2cv ξερουμε ποσο δυσκολο ειναι να προσπαθουμε να απασφαλισουμε το πισω καθισμα για να το βγαλουμε, τραβωντας τον αριστερο μοχλο με το αριστερο χερι, τον δεξιο με το δεξι και ταυτοχρονα να προσπαθουμε με το τριτο χερι που δεν εχουμε, να σπρωξουμε το καθισμα. Ιδου η λυση:
Υλικα:
1 Συρματοσχοινο ψιλο, περιπου τοσο παχυ οσο θα χρειαζοταν για να στραγγαλισουμε εναν μαφιοζο σε ενα σκοτεινο στενο με καλντεριμια μια υγρη νυχτα με ατμους να βγαινουν απο την σχαρα του υπονομου, μηκους περιπου οσο πλατυ ειναι το καθισμα και λιγο παραπανω
2 Μερικα tire-up (να τι ειναι αυτα)
3 Τεσσερις κλεμες για ηλεκτρικο καλωδιο αρκετα χοντρες για να μπορει να περασει το συρματοσχοινο απο μεσα διπλο, αλλα και να ειναι δυνατο το σφιξιμο της βιδας τους. (Να τι ειναι οι κλεμες):
4 Ενα κομματι ηλεκτρικο καλωδιο απο εκεινα που εμπεριεχουν τρια καλωδια μεσα τους, μηκους οσο περιπου μισου μακαρονιου παστιτσιου το οποιο θα ξε-εντεριασουμε αφαιρωντας τα τρια εσωτερικα καλωδια, η εναλλακτικα ενα απλο σωληνακι βενζινης.
5 Εναν κοφτη για το συρματοσχοινο
6 Ενα μικρο ισιο κατσαβιδι
7 Ενα μπουκαλι ουισκυ (γεματο)
Εκτελεση:
1 Κοβουμε τις κλεμες σε τεμαχια. Ξεβιδωνουμε τις βιδες τους εντελως και αφαιρουμε το εσωτερικο μεταλλικο μερος, το οποιο στο εξης θα αποκαλουμε "σφιγκτηρα", ενω το εξωτερικο πλαστικο μερος θα το αποκαλουμε "οδηγο". Τις βιδες εξακολουθουμε να τις αποκαλουμε βιδες.
2 Περναμε το συρματοσχοινο στον λαιμο του αριστερου μοχλου απασφαλισης οπως φαινεται στην παρακατω φωτογραφια χρησιμοποιωντας εναν σφιγκτηρα για να το ασφαλισουμε διπλωμενο.
3 Μετραμε ποσο συρματοσχοινο θα χρειαστουμε για να κανουμε το ιδιο τεντωνοντας το ως τον δεξιο μοχλο απασφαλισης και το κοβουμε ΧΩΡΙΣ να το ενωσουμε ακομα στην δεξια ακρη.
4 περναμε μεσα στο συρματοσχοινο διαδοχικα και με αυτην την σειρα χωρις ομως να σφιξουμε τιποτα ακομα:
α) Εναν πλαστικο οδηγο
β) Εναν σφιγκτηρα
γ) Το παστιτσιομακαρονοειδες σωληνακι ή περιβλημα καλωδιου
δ) εναν ακομα σφιγκτηρα
ε) εναν ακομα οδηγο
στ) εναν ακομα σφιγκτηρα
5 τωρα κανουμε ακριβως το ιδιο που ειχαμε κανει με τον αριστερο μοχλο απασφαλισης, στον δεξιο, χρησιμοποιωντας τον τελευταιο σφιγκτηρα που τοποθετησαμε, φροντιζοντας η ταση του συρματοσχοινου να ειναι τετοια ωστε αφ ενος να μην κρεμεται σαν ξεχειλωμενο βρακι, αφ ετερου να μην μετακινει το μοχλο σε ανοιχτη θεση, και ταυτοχρονα να στεκεται τεντωμενο περιπου σαν ζαρτιερα. Σφιγγουμε τις βιδες πολυ καλα χαμογελωντας ηλιθια επειδη θυμομαστε την περιγραφη σε αυτο το σημειο.
6 σφιγγουμε με 2 tire-up τους δυο πλαστικους μας οδηγους πανω στο σιδερο του καθιςματος:
Τον αριςτερο λιγο πιο μεσα απο την μεση της αποστασης μεταξυ αριστερου ακρου καθισματος και κεντρου, οπως φαινεται στην παρακατω φωτογραφια, και τον δεξιο λιγο πιο μεςα απο την μεση της αποστασης μεταξυ δεξιου ακρου καθισματος και κεντρου:
7 φερνουμε το μακαρονοειδες σωληνακι στη μεση ακριβως του καθισματος δινοντας του τον ρολο χερουλιου και σε καθε ακρη του σφιγγουμε απο ενα σφιγκτηρα. Ετσι παραμενει παντα στη μεση και δε χανεται δεξια και αριστερα.
8 πινουμε ολοκληρο το μπουκαλι ουισκυ και δοκιμαζουμε να τραβηξουμε το νεο μας χερουλι μεσα απο την καμπινα χωνοντας το χερι μας στο πορτ μπαγκαζ. Αν τα καταφερουμε, το εγχειρημα στεφτηκε με επιτυχια.
9 πηγαινουμε για υπνο. Χικ!
Ολοι οσοι εχουμε 2cv ξερουμε ποσο δυσκολο ειναι να προσπαθουμε να απασφαλισουμε το πισω καθισμα για να το βγαλουμε, τραβωντας τον αριστερο μοχλο με το αριστερο χερι, τον δεξιο με το δεξι και ταυτοχρονα να προσπαθουμε με το τριτο χερι που δεν εχουμε, να σπρωξουμε το καθισμα. Ιδου η λυση:
Υλικα:
1 Συρματοσχοινο ψιλο, περιπου τοσο παχυ οσο θα χρειαζοταν για να στραγγαλισουμε εναν μαφιοζο σε ενα σκοτεινο στενο με καλντεριμια μια υγρη νυχτα με ατμους να βγαινουν απο την σχαρα του υπονομου, μηκους περιπου οσο πλατυ ειναι το καθισμα και λιγο παραπανω
2 Μερικα tire-up (να τι ειναι αυτα)
3 Τεσσερις κλεμες για ηλεκτρικο καλωδιο αρκετα χοντρες για να μπορει να περασει το συρματοσχοινο απο μεσα διπλο, αλλα και να ειναι δυνατο το σφιξιμο της βιδας τους. (Να τι ειναι οι κλεμες):
4 Ενα κομματι ηλεκτρικο καλωδιο απο εκεινα που εμπεριεχουν τρια καλωδια μεσα τους, μηκους οσο περιπου μισου μακαρονιου παστιτσιου το οποιο θα ξε-εντεριασουμε αφαιρωντας τα τρια εσωτερικα καλωδια, η εναλλακτικα ενα απλο σωληνακι βενζινης.
5 Εναν κοφτη για το συρματοσχοινο
6 Ενα μικρο ισιο κατσαβιδι
7 Ενα μπουκαλι ουισκυ (γεματο)
Εκτελεση:
1 Κοβουμε τις κλεμες σε τεμαχια. Ξεβιδωνουμε τις βιδες τους εντελως και αφαιρουμε το εσωτερικο μεταλλικο μερος, το οποιο στο εξης θα αποκαλουμε "σφιγκτηρα", ενω το εξωτερικο πλαστικο μερος θα το αποκαλουμε "οδηγο". Τις βιδες εξακολουθουμε να τις αποκαλουμε βιδες.
2 Περναμε το συρματοσχοινο στον λαιμο του αριστερου μοχλου απασφαλισης οπως φαινεται στην παρακατω φωτογραφια χρησιμοποιωντας εναν σφιγκτηρα για να το ασφαλισουμε διπλωμενο.
3 Μετραμε ποσο συρματοσχοινο θα χρειαστουμε για να κανουμε το ιδιο τεντωνοντας το ως τον δεξιο μοχλο απασφαλισης και το κοβουμε ΧΩΡΙΣ να το ενωσουμε ακομα στην δεξια ακρη.
4 περναμε μεσα στο συρματοσχοινο διαδοχικα και με αυτην την σειρα χωρις ομως να σφιξουμε τιποτα ακομα:
α) Εναν πλαστικο οδηγο
β) Εναν σφιγκτηρα
γ) Το παστιτσιομακαρονοειδες σωληνακι ή περιβλημα καλωδιου
δ) εναν ακομα σφιγκτηρα
ε) εναν ακομα οδηγο
στ) εναν ακομα σφιγκτηρα
5 τωρα κανουμε ακριβως το ιδιο που ειχαμε κανει με τον αριστερο μοχλο απασφαλισης, στον δεξιο, χρησιμοποιωντας τον τελευταιο σφιγκτηρα που τοποθετησαμε, φροντιζοντας η ταση του συρματοσχοινου να ειναι τετοια ωστε αφ ενος να μην κρεμεται σαν ξεχειλωμενο βρακι, αφ ετερου να μην μετακινει το μοχλο σε ανοιχτη θεση, και ταυτοχρονα να στεκεται τεντωμενο περιπου σαν ζαρτιερα. Σφιγγουμε τις βιδες πολυ καλα χαμογελωντας ηλιθια επειδη θυμομαστε την περιγραφη σε αυτο το σημειο.
6 σφιγγουμε με 2 tire-up τους δυο πλαστικους μας οδηγους πανω στο σιδερο του καθιςματος:
Τον αριςτερο λιγο πιο μεσα απο την μεση της αποστασης μεταξυ αριστερου ακρου καθισματος και κεντρου, οπως φαινεται στην παρακατω φωτογραφια, και τον δεξιο λιγο πιο μεςα απο την μεση της αποστασης μεταξυ δεξιου ακρου καθισματος και κεντρου:
7 φερνουμε το μακαρονοειδες σωληνακι στη μεση ακριβως του καθισματος δινοντας του τον ρολο χερουλιου και σε καθε ακρη του σφιγγουμε απο ενα σφιγκτηρα. Ετσι παραμενει παντα στη μεση και δε χανεται δεξια και αριστερα.
8 πινουμε ολοκληρο το μπουκαλι ουισκυ και δοκιμαζουμε να τραβηξουμε το νεο μας χερουλι μεσα απο την καμπινα χωνοντας το χερι μας στο πορτ μπαγκαζ. Αν τα καταφερουμε, το εγχειρημα στεφτηκε με επιτυχια.
9 πηγαινουμε για υπνο. Χικ!