Πιτσικράκης
Member
- Εγγραφή
- 16 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 645
- Reaction score
- 79
- Πόντοι
- 0
- Age
- 55
- Περιοχή
- Κηφισιά (για την ώρα)
Είναι κλασσική και επικίνδυνη περίπτωση θα έλεγα να έχει κάποιος αρκετά βαρύτερο τιμόνι από το συνηθισμένο στο 2CV του. Αυτό ανάλογα με την αιτία μπορεί να οδηγήσει μέχρι και το να σας μείνει το τιμόνι στα χέρια, κάτι που έχει συμβεί σε πολύ κόσμο, χωρίς μέχρι τώρα να έχω ακούσει κάποιο δυσάρεστο συμβάν. Ο λόγος που την έχουν σκαπουλάρει οι περισσότεροι, είναι επειδή στο παρκάρισμα είναι πολύ βαρύτερο το τιμόνι, κόβεται τότε κι όχι στην πορεία που είναι ελαφρύτερο. Βέβαια κανείς δεν σου υπογράφει ότι θα συμβεί μόνο τότε και θα τη γλυτώσεις.
Οι λόγοι που αυξάνουν το βάρος του τιμονιού είναι:
1. Ξεφούσκωτα λάστιχα
Η λύση είναι να πας στο βενζινάδικο και να τα φουσκώσεις
2. Έχεις βάλει μικρό τιμόνι (τςςς.. Μαγκιά)
Η λύση είναι να ξαναβάλεις το γνήσιο και να αφήσεις τις γυφτιές.
3. Το έχεις τέρμα χαμηλωμένο μπροστά. (Ντράγκστερ style)
Η λύση είναι να το ψηλώσεις από τις ντίζες, για μην βρίσκει και στα χαλίκια
4. Ακρόμπαρα τα οποία έχουν μείνει αγρασάριστα από την ημερομηνία κατασκευής του οχήματος. Μπορεί να έχει φύγει και το προστατευτικό λάστιχο, να έχουν πάει πετραδάκια και όλα αυτά να έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην μπίλια του ακρόμπαρου και να βαραίνει το τιμόνι.
Η λύση είναι απλή. Κάνεις μία αλλαγή στο ακρόμπαρο και τελειώνεις.
5. Έχουνε φαγωθεί τα σινεμπλόκ που έχει ο λαιμός στην κλειδαριά του τιμονιού. (Σπάνια)
Η λύση είναι να τα αλλάξεις δεν είναι ακριβά.
6. Έχει χαλάσει ο σταυρός που έχεις τοποθετήσει στην κολόνα λίγο πριν την κρεμαγιέρα. (Σπάνιο)
Εργοστασιακά δεν έχει σταυρό αλλά πολλοί τους βάζουν (και καλά κάνουν ),για διάφορους λόγους που θα δούμε παρακάτω.
Η λύση είναι να αλλάξεις σταυρό
7. Το σασί σου έχει στραβώσει είτε γιατί έχει τρακάρει κάποτε, είτε γιατί κάνεις πολύ εντούρο, είτε γιατί ήρθε η ώρα του αφού και η μαμά Citroen δεν το έκανε και αθάνατο, το αντίθετο μάλιστα.
Αυτό συμβαίνει όταν το σασί έχει κοπεί - λυγίσει πίσω από τις 17άρες βίδες του άξονα της κρεμαγιέρας. Σε αυτη την περίπτωση επειδή δημιουργείται γωνία πλέον από την κρεμαγιέρα προς τον λαιμό της κλειδαριάς και επειδή ο σωλήνας δεν έχει άρθρωση (σταυρό) ζορίζεται το σύστημα, βαραίνει και μπορεί να κοπεί ο σωλήνας του τιμονιού. (Κλασσική περίπτωση). Σε περίπτωση που το σασί έχει κοπεί μπροστά από την κρεμαγιέρα. το τιμόνι δεν βαραίνει αλλά μπορεί να σου πέσει στο δρόμο η μηχανή .Αυτό θα το δούμε άλλη ώρα .
Η λύση είναι να ισιώσει (όσο είναι δυνατόν) το σασί και να ενισχυθεί (σχετικά εύκολο).
Κατόπιν να μπει σταυρός (άρθρωση )που θα βοηθήσει σημαντικά τις όποιες ατέλειες της επισκευής, όπως και μελλοντικά πιθανά προβλήματα.
8. Με τα χρόνια έχει "κάτσει " η καρότσα συνήθως λόγω σάπιων στα πόδια του οδηγού - συνοδηγού, αλλά και λόγω ελαφριάς κατασκευής. (Πολυυυυυύ συνηθισμένο. Αλλάζει πάλι η γωνία της κολόνας που λέγαμε παραπάνω κλπ.
Η λύση είναι επισκευή στα πατώματα και σταυρός για παν ενδεχόμενο.
Βασικά στις 2 τελευταίες περιπτώσεις που είναι και οι πιο επικίνδυνες να σου μείνει το τιμόνι στα χέρια
και μόνο σταυρό να βάλεις σαν άμεση λύση θα το βοηθήσει σημαντικά μέχρι να το επισκευάσεις που είναι μεγάλη ιστορία αλλά απαραίτητη
Όποιο θέλει να με διορθώσει - συμπληρώσει γιατί τώρα δεν θυμάμαι κάτι άλλο
Οι λόγοι που αυξάνουν το βάρος του τιμονιού είναι:
1. Ξεφούσκωτα λάστιχα
Η λύση είναι να πας στο βενζινάδικο και να τα φουσκώσεις
2. Έχεις βάλει μικρό τιμόνι (τςςς.. Μαγκιά)
Η λύση είναι να ξαναβάλεις το γνήσιο και να αφήσεις τις γυφτιές.
3. Το έχεις τέρμα χαμηλωμένο μπροστά. (Ντράγκστερ style)
Η λύση είναι να το ψηλώσεις από τις ντίζες, για μην βρίσκει και στα χαλίκια
4. Ακρόμπαρα τα οποία έχουν μείνει αγρασάριστα από την ημερομηνία κατασκευής του οχήματος. Μπορεί να έχει φύγει και το προστατευτικό λάστιχο, να έχουν πάει πετραδάκια και όλα αυτά να έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην μπίλια του ακρόμπαρου και να βαραίνει το τιμόνι.
Η λύση είναι απλή. Κάνεις μία αλλαγή στο ακρόμπαρο και τελειώνεις.
5. Έχουνε φαγωθεί τα σινεμπλόκ που έχει ο λαιμός στην κλειδαριά του τιμονιού. (Σπάνια)
Η λύση είναι να τα αλλάξεις δεν είναι ακριβά.
6. Έχει χαλάσει ο σταυρός που έχεις τοποθετήσει στην κολόνα λίγο πριν την κρεμαγιέρα. (Σπάνιο)
Εργοστασιακά δεν έχει σταυρό αλλά πολλοί τους βάζουν (και καλά κάνουν ),για διάφορους λόγους που θα δούμε παρακάτω.
Η λύση είναι να αλλάξεις σταυρό
7. Το σασί σου έχει στραβώσει είτε γιατί έχει τρακάρει κάποτε, είτε γιατί κάνεις πολύ εντούρο, είτε γιατί ήρθε η ώρα του αφού και η μαμά Citroen δεν το έκανε και αθάνατο, το αντίθετο μάλιστα.
Αυτό συμβαίνει όταν το σασί έχει κοπεί - λυγίσει πίσω από τις 17άρες βίδες του άξονα της κρεμαγιέρας. Σε αυτη την περίπτωση επειδή δημιουργείται γωνία πλέον από την κρεμαγιέρα προς τον λαιμό της κλειδαριάς και επειδή ο σωλήνας δεν έχει άρθρωση (σταυρό) ζορίζεται το σύστημα, βαραίνει και μπορεί να κοπεί ο σωλήνας του τιμονιού. (Κλασσική περίπτωση). Σε περίπτωση που το σασί έχει κοπεί μπροστά από την κρεμαγιέρα. το τιμόνι δεν βαραίνει αλλά μπορεί να σου πέσει στο δρόμο η μηχανή .Αυτό θα το δούμε άλλη ώρα .
Η λύση είναι να ισιώσει (όσο είναι δυνατόν) το σασί και να ενισχυθεί (σχετικά εύκολο).
Κατόπιν να μπει σταυρός (άρθρωση )που θα βοηθήσει σημαντικά τις όποιες ατέλειες της επισκευής, όπως και μελλοντικά πιθανά προβλήματα.
8. Με τα χρόνια έχει "κάτσει " η καρότσα συνήθως λόγω σάπιων στα πόδια του οδηγού - συνοδηγού, αλλά και λόγω ελαφριάς κατασκευής. (Πολυυυυυύ συνηθισμένο. Αλλάζει πάλι η γωνία της κολόνας που λέγαμε παραπάνω κλπ.
Η λύση είναι επισκευή στα πατώματα και σταυρός για παν ενδεχόμενο.
Βασικά στις 2 τελευταίες περιπτώσεις που είναι και οι πιο επικίνδυνες να σου μείνει το τιμόνι στα χέρια
και μόνο σταυρό να βάλεις σαν άμεση λύση θα το βοηθήσει σημαντικά μέχρι να το επισκευάσεις που είναι μεγάλη ιστορία αλλά απαραίτητη
Όποιο θέλει να με διορθώσει - συμπληρώσει γιατί τώρα δεν θυμάμαι κάτι άλλο