Ανακατασκευή Citroen DS 23 IE

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.223
Reaction score
13.261
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Πατοι(?)
Μαρσπιεδες ίσως?
Βάλε βρε άνθρωπε μια φωτογραφία να καταλαβω:lol:
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
41
Reaction score
70
Πόντοι
262
Age
31
Ήθελα μεσαία ανάρτηση οπότε έβαλα της I.F.H.S μπροστά στα 59bar και πίσω στα 37bar ο συσσωρευτής κλασικά στα 62bar και την ανοιγώμενη δύο οπών σφαίρα για τα φρενα
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.223
Reaction score
13.261
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Να σου πω την αλήθεια δε ξέρω τι πιέσεις φοράει η ds αλλά προσωπικά δε θα ξέφευγα από τις εργοστασιακές πιέσεις με τιποτα
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
41
Reaction score
70
Πόντοι
262
Age
31
Οι πίεσης στην σκληρότητα είναι τρείς
75 - 48
59 - 37
Και 52 - 26
Οι ίδιες μπαίνουν σε όλα τα κλασικά υδροπνευματικά εκτός τα hydractive.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.749
Reaction score
11.931
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
oi pieseis stin DS einai mikroteres ap oti se Xantia, BX as poume giati aintistathmisetai apo ton megalietro ogko tis sfairas, an pas gia original sfaires.

Oi kanonikes sfaires gia DS (ektos apo tis teleftaies DS23inj tou 1974) ksevidonoun kai exoun ogko 700ml. Exoun to pleonektima, oti epidi ksevidonoun, boreis na allazeis mono tin memvrani kai oxi tin sfaira olokliri.

SE sfaires pou ksevidonoun, oi sostes pieseis einai 59 brosta 27 piso.

Aytes oi sfaires einai pio anetes apo tis monokommates 75/40 pou kikloforoun gia DS,


Oi monokommates exoun mikroteri kentriki opi, kai ayti kirios kathorizei poso malaki:skliri einai i anartisi kai oxi i piesi.


Episis, o sinolikos ogkos tis sfairas, kathorizei pos siberifereretai to aytokinito poli fortomeno.
Epidi i DS einai varia, tha sou proteina aytes tis sfaires (ayftes pou ksevidonoun)

Epeidi antexoun sto megalitero varos, gi ayto itna apo tin mana tous stis vries Citroen (DS, SM CX break/Prestige) Oi CX oi berlines as poume, eixan monokommates sfaires...
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.223
Reaction score
13.261
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Το 70-40 είναι το ένα set up στα xantia ( στις απλές μη hydractive) Η δικιά μου αυτό έχει. 1.8 8v κατασκευής 2ο εξάμηνο '94.
 
Last edited:
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
41
Reaction score
70
Πόντοι
262
Age
31
Το πηγα βάση θεωρίας και λογικής κυρίος. Όταν το λάδι αντιπροσωπεύει το μήκος του άξονα του εμβόλου και το άζωτο του ελλατηρίου τα bar αντιστοιχούν με την πυκνότητα των σπυρών αυτού. Πόση δύναμη με τα χέρια θέλει να πιέσουμε προς τα μέσα μια μπάλα τέρμα φουσκομενη με μια μισοφουσκομένη. Όσο για την οπή των σφαιρών στις αναρτήσεις είναι για να καθυστερεί όσο γίνετε το λάδι να επιστρέψει και να αναγκάζει σε συνεχή λειτουργία τον συσσωρευτή. Μόνο η κεντρική είναι ελεύθερη ροής ώστε αναπάσα στιγμή να ρυθμίζει την συνολική πίεση και βοηθάει τιμόνι και φρένα που θέλουν πιο άμεση επαναφορά από τις αναρτήσεις. Τέλος η ξεχωριστή σφαίρα φρένων λειτουργεί σαν τον αναρτήσεων και διατηρεί την εσωτερική της πίεση όσο περισσότερο μπορεί δίνοντας σου αρκετά πατήματα στο πετάλι ακόμα και με σβηστό αυτοκίνητο η σε περίπτωσή βλάβης και διαρροής στο κύκλωμα...κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα!
 
Εγγραφή
11 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
41
Reaction score
70
Πόντοι
262
Age
31
Το λάθος σου είναι ότι πας βάση λογικής. :lost:

Όσο για θεωρία:
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/hydraulics-26.html
Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση βάση των περιγραφών του εντύπου που αναφέρει πως λειτουργεί το κάθε κομμάτι χωριστά. Απλός αναφέρθηκα στο είδος των σφαιρών που επέλεξα βάση της πίεσης τους και πάντα στην νορμάλ σκάλα(πρώτη θέση ανύψωσης). Φυσικά σε όσο πιο ψηλη θέσει μπαίνει ο επιλογέας της ανάρτησης τόσο μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού μπαίνει στον κύλινδρο η οποία έρχεται κόντρα στην οποία πίεση της σφαίρας με αποτέλεσμα να σκληραίνει η όλη ανάρτηση.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.749
Reaction score
11.931
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση βάση των περιγραφών του εντύπου που αναφέρει πως λειτουργεί το κάθε κομμάτι χωριστά. Απλός αναφέρθηκα στο είδος των σφαιρών που επέλεξα βάση της πίεσης τους και πάντα στην νορμάλ σκάλα(πρώτη θέση ανύψωσης).

otan vro ligo eleftero xrono, tha to sizitisoume analitika, apla exo poli piesmeno programma
 
Top Bottom