Αποστόλη, τα παρήγγειλε ένας φίλος μου εμπορος ελαστικών από Θεσνικη. Έχουνε ίδιες διαστάσεις 125,15 και ίδιο πέλμα με τα Μισελεν και χώρα κατασκευής νομίζω Τουρκία.. Αύριο θα τα παραλάβω, θα ανεβάσω φωτο..Τι λάστιχα?
Αποστόλη, τα παρήγγειλε ένας φίλος μου εμπορος ελαστικών από Θεσνικη. Έχουνε ίδιες διαστάσεις 125,15 και ίδιο πέλμα με τα Μισελεν και χώρα κατασκευής νομίζω Τουρκία.. Αύριο θα τα παραλάβω, θα ανεβάσω φωτο..Τι λάστιχα?
Αποστόλη ειλικρινά σ ευχαριστώ για τις ευχές σου όπως και όλους εδώ στο φόρουμ!! Υγεία να έχουμε πρώτα ο Θεός να το χαρούμε!! Πάντως είμαι ήδη σε ψάξιμο για το επόμενο Project κάποιου ιστορικού Citroen.Φαντασου ότι ξεκίνησα από σήμερα τα τηλέφωνο για κάτι που με ενδιαφέρει (Δε θέλω να πω τι σκέφτομαι μέχρι να λάβω κάποια οριστική απάντηση).Απολαυστικό βρε Κώστα. Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε μου από καρδιάς. Στεναχωριέμαι λίγο γιατί θα στερηθούμε τις υπέροχες φωτογραφίες που τόσο καιρό ανέβαζες αλλά τώρα είναι ώρα απόλαυσης..Με υγεία!
Σ ευχαριστώ πάρα πολύ Μανώλη!!!να το χαρεις με υγεια ..καλες βολτες...
ίδια διάσταση δεν είναι;@nonos Ναι κάθεται λίγο ψηλά επειδή άλλαξα λάστιχα και είχα.ρυθμισει το ύψος με τα παλια λάστιχα. Αύριο θα το ξαναφερω στο ύψος του!
Ναι ειναι ίδια διάσταση 125/15... Πριν είχε 135/15 πίσω και 125/15 μπροστά αλλά με σάπια πλαϊνά.. Με αποτέλεσμα να κάθεται πιο χαμηλά μπροστά... Σήμερα το απόγευμα θα το ξεκουρδισω λίγο.ίδια διάσταση δεν είναι;
Το γράφει το βιβλίο φίλε Μανώλη.. Πρέπει το μάτι του αμορτισερ στους εμπρός τροχούς να είναι ανάμεσα στις βιδες από το σασί και το πίσω μάτι του αμορτισερ στη μπροστινή από τις δύο βιδες.. Μετά μετράς με ένα μέτρο τα ύψη και αντζασταρεις αναλόγως για πιο τέλεια μέτρηση.. Κατά τη διάρκεια κάθε ρύθμισης πρέπει μετά να το κουνάς όλο το αυτοκίνητο και να το κάνεις μπρος πίσω για να απελευθερωνεται η υπάρχουσα τάση.... Γενικά πάντως Ότι έκανα και μέτρησα σε αυτό το αυτοκίνητο τα έκανα σύμφωνα με το βιβλίο της Citroen . Εκτως βέβαια το άσπρο χρώμα στο σασί χαχαχα!!!!πρεπει να εχεις ομως εναν μπουσουλα για να ξερεις ποσο πρεπει ακριβως οπως γινετε και στην ρυθμιση των υδρο
Με το καλό αγαπητέ μουΠάντως είμαι ήδη σε ψάξιμο για το επόμενο Project
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Το κάνεις να φαίνεται εύκολο.
Μόνη ένσταση το μουσικό χαλί. Μου θυμίζει καταστροφολάγνα περιβαλλοντικά ντοκιμαντέρ του ΄80.
(Αλήθεια τι μετράς στο 1:05?)
Μέτρησα το συνολικό μήκος του σπειρώματος και αφαίρεσα το διάκενο ώστε να μετράω το υπόλοιπο του σπειρώματος 15mm και όχι τα 2mm. Αυτό το έκανα διότι οι σωλήνες αυτές που παρήγγειλα απο τον Γερμανό είχανε διαφορετικά μήκη σπειρώματος σε σχέση με τα εργοστασιακά και για ευκολία δική μου....
Όντως πρέπει να υπάρχει κενό μεταξύ σινεμπλόκ και πίσω βάσης ,αλλά αυτό είναι 0-2 mm όχι 15mm.
Τα 15mm είναι στα πάσα της μπροστινής βάσης.