Καλημέρα σας !!!
Επιστροφή στη βάση λοιπόν και ευκαιρία κάποιων αναγκαίων εργασιών.
Η μόνη εκκρεμότητα που είχα αφήσει στην ανακατασκευή είτανε τα δύο καλύμματα (Engine Cowlings ) για την ψύξη του αριστερού κυλίνδρου.(Είναι στη ουσία οι αεραγωγοί όπου περνάει ο αέρας περιμετρικά του κυλίνδρου).
Στην περίπτωση μου τα δεξιά καλύμματα είναι σιδερένια και αριστερά είναι ενα υλικό σαν καουτσουκ όπου είτανε σε χάλια κατάσταση.
Το υλικό αυτό το χρησιμοποίησε η Citroen απο κάποια χρονιά και έπειτα ώστε να μειώσει τις εκπομπές θορύβου....

Πρίν την παγκόσμια τα μάζεψα όπως όπως για να μην έχω κάποιο θέμα αλλά ήξερα ότι θα πρέπει να τα αλλάξω. Ψάχνοντας στα ιντερνετικά καταστήματα η τιμή είναι απαγορευτική και υπερεκτιμημένη (350 + ... ευρώ) και δεν ήθελα να δώσω τόσα χρήματα.
Ευτυχώς κατά την παραμονή μου στην Αθήνα κατάφερα να τα αγοράσω σε προνομιακή τιμή ( Ευχαριστώ τον Κύριο .... θερμά απο καρδιάς).
Επίσης ένας φίλος μου μερίμνησε και μου κράτησε κάποια mL χρώμα υψηλής θερμοκρασίας και κεραμικό βερνίκι ώστε να βάψω όλα τα εξαρτήματα που έρχονται σε επαφή με υψηλή θερμοκρασία δίχως να ''σπάζει'' η γυαλάδα του χρώματος..Πράγμα που το ήθελα διότι το σιλικονούχο χρώμα υψηλής θερμοκρασίας που χρησιμοποίησα στην αρχή έσπασε γρήγορα η γυαλάδα μετά από κάποια χλμ..
Ξεκίνησα το λύσιμο λοιπόν πολλαπλής , καλοριφέρ κλπ...
Η κατάσταση

του αριστερού Cowling
View attachment 18665
Αφαιρόντας πολλαπλή κλπ...
View attachment 18666
View attachment 18667
Μασκάρισμα και βάψιμο
View attachment 18668
View attachment 18669
και τα πολυπόθητα

Cowlings για τον αριστερό κύλινδρο μαζί με το Protective Grill
View attachment 18670
Την Δευτέρα πρώτα ο θεός θα ρυθμιστούν οι βαλβίδες , αλλαγή μπουζί και αλλαγή αντλίας Βενζίνης διότι την έσπασα


κατά τη διάρκεια της εξάρμοσης της πολλαπλής..