Ανακατασκευή 2CV 6 1973 - Blue

Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#61
Συμφωνω μαζι σας , αλλα εφοσον το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί καθημερινα θελω να απαλειψω καποια προβλήματα που ειχα με τις δικες του λαμαρίνες και ας βαρύνει 2 κιλα παραπανω... οσο αφορα την εμπορική αξια του δεν με αφορα καθολου ... η αξια που εχει για μενα ειναι ανεκτίμητη και επιπλεων δεν πρόκειται να πουληθεί πότε ... αυτα απο εμενα ...
Σύντομα και αλλες φώτο !!
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.731
likes
1.916
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#62
Συμφωνω μαζι σας , αλλα εφοσον το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί καθημερινα θελω να απαλειψω καποια προβλήματα που ειχα με τις δικες του λαμαρίνες και ας βαρύνει 2 κιλα παραπανω... οσο αφορα την εμπορική αξια του δεν με αφορα καθολου ... η αξια που εχει για μενα ειναι ανεκτίμητη και επιπλεων δεν πρόκειται να πουληθεί πότε ... αυτα απο εμενα ...
Σύντομα και αλλες φώτο !!
Βασικά θα σου πρότεινα κι εγώ να βάλεις τα πατώματα του εμπορίου. Βάρος αντέχουν και αυτά, θα αντέξουν στο χρόνο επειδή είναι γαλβανιζέ και θα είναι και αισθητικά γνήσιο, αφού τα πατώματα του εμπορίου είναι ίδια εμφανισιακά με τα πατώματα που είχε η καμπίνα.
 
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.242
likes
1.965
Πόντοι
507
#63
προχωρα μην μασας, εγω μαζι σου,, τα ανοξειδωτα δεν θπαρχει νοημα να μπουν αφου οπως ειπε και ο Κωστας πιο πανω, ολο το θπολοιπο αμαξωμα ειναι απο απλο ατσαλι..

γιατι να βαλεις 0.8 αφου μπορεις να βαλεις πιο χοντρη? τοτε τις βαζανε λεπτες για να κρατησουν τα κοστη χαμηλα... αμα τα εφτιαχναν τωρα θα ειχαν σιγουρα πιο χοντρες λαμαρινες... βλεπετε στα συγχρονα αυτοκινητα να σαπιζουν τα πατωματα? στα παλια σαπιζαν σχεδον ολα....

γνωμη μου,
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.536
likes
14.007
Πόντοι
1.297
Age
45
#64
Με αυτή τη λογική να βάλει και αερόσακους, ABS, κλιματισμό (όχι απλό a/c). Επίσης να κλείσει την οροφή με ατσάλι για να είναι ασφαλέστερο σε περίπτωση ατυχήματος. Σίγουρα αν το έκαναν έτσι και παλιά, το 1948 που το σχεδίασαν, θα ήταν ασφαλέστερο, ακριβότερο, δεν θα σάπιζε αλλά ΔΕΝ θα ήταν 2cv.

Το 2cv το αγαπάμε έτσι όπως είναι και για αυτο που είναι, όσοι έχουμε. Γνώμη βέβαια μπορούν να έχουν όλοι. Βάζοντας πεταλιέρα και πατώματα γαλανιζέ δεν σκουριάζει ποτέ ξανά. Το πρόβλημα θυμίζω είναι μόνο εκεί. Στα στοιχειωδώς συντηρημένα 2cv δεν σκουριάζουν τα πατώματα στην πίσω μεριά. Αυτού του είδους η μετατροπή συνίσταται από σοβαρούς ιδιοκτήτες 2cv που επιθυμούν να βελτιώσουν τα αυτοκίνητα τους, μόνο αφού έχει προκύψει η σχετική ανάγκη και θεωρείται ήπια μετατροπή που δεν αφαιρεί και απο την αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου, ασχέτως αν μας ενδιαφέρει η πώληση του ή όχι. Τέλος, εμπειρικά και φιλικά να ενημερώσω, ότι μετατροπές χωρίς σωστό υπολογισμό μεταφέρουν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις στρεβλώσεις συν τω χρόνω σε πιο αδύναμα μέρη του αμαξώματος.
 
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.242
likes
1.965
Πόντοι
507
#65
Αγαπητέ Αποστολε με αυτό το σκεπτικό πάρε χρώμα του 1948, γιατί ο κωδικός μπορεί να είναι είναι ίδιος αλλά το χρώμα διαφέρει πολύ από το αρχικό, και πάρε λαμαρινες γνήσιες του 1948 διότι οι τωρινές είναι από μέταλλα που έχουν ανακυκλωθεί 17 φορές!

Επιπλέον ότι και να κάνει ο Χρήστος και όλοι όσοι αναπαλαιωνουν δεν θα τα κάνει/Ουν γνήσια! Τα κάνουν restored, όσο γνήσια και να φαίνονται! Άμα ξαναγραφτεί και άμα σκαλιστεί είναι restored! Τα μη αναπαλαιωμένα και μόνο θεωρούνται original!

Τα unrestored δεν έχουν τυχαία 2πλασια και 3πλασια τιμή από τα αναπαλαιωμενα

Οπότε αφού κάνει που κάνει restoration και χάνεται η γνησιότητα του δεν είναι κακο κατά την γνώμη μου να δυναμώσει κάποια ευαίσθητα σημεία του αμαξωματος

Φιλικά πάντα, κουβέντα κανουμε
Με αυτή τη λογική να βάλει και αερόσακους, ABS, κλιματισμό (όχι απλό a/c). Επίσης να κλείσει την οροφή με ατσάλι για να είναι ασφαλέστερο σε περίπτωση ατυχήματος. Σίγουρα αν το έκαναν έτσι και παλιά, το 1948 που το σχεδίασαν, θα ήταν ασφαλέστερο, ακριβότερο, δεν θα σάπιζε αλλά ΔΕΝ θα ήταν 2cv.

Το 2cv το αγαπάμε έτσι όπως είναι και για αυτο που είναι, όσοι έχουμε. Γνώμη βέβαια μπορούν να έχουν όλοι. Βάζοντας πεταλιέρα και πατώματα γαλανιζέ δεν σκουριάζει ποτέ ξανά. Το πρόβλημα θυμίζω είναι μόνο εκεί. Στα στοιχειωδώς συντηρημένα 2cv δεν σκουριάζουν τα πατώματα στην πίσω μεριά. Αυτού του είδους η μετατροπή συνίσταται από σοβαρούς ιδιοκτήτες 2cv που επιθυμούν να βελτιώσουν τα αυτοκίνητα τους, μόνο αφού έχει προκύψει η σχετική ανάγκη και θεωρείται ήπια μετατροπή που δεν αφαιρεί και απο την αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου, ασχέτως αν μας ενδιαφέρει η πώληση του ή όχι. Τέλος, εμπειρικά και φιλικά να ενημερώσω, ότι μετατροπές χωρίς σωστό υπολογισμό μεταφέρουν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις στρεβλώσεις συν τω χρόνω σε πιο αδύναμα μέρη του αμαξώματος.
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.536
likes
14.007
Πόντοι
1.297
Age
45
#66
θεωρείται ήπια μετατροπή
Το έγραψα ξεκάθαρα. Από την στιγμή που βάζεις χέρι (λίγο ή πολύ) γνήσιο με την έννοια του όρου παύει να είναι.
Όλοι οι οίκοι που φτιάχνουν ανταλλακτικά φανοποιίας τα φτιάχνουν όπως ακριβώς ήταν από το εργοστάσιο από άποψη προδιαγραφών αλλά και εμφάνισης. Η άποψη μου είναι ότι από την στιγμή που αποφασίσει κάποιος να ανακατασκευάσει καλά θα κάνει, από την στιγμή που δεν υπάρχουν γνήσια ανταλλακτικά κατασκευασμένα απο την Citroen, να επιλέξει αυτά τα προϊόντα που και βελτιώνουν τα κακώς κείμενα των γνήσιων κομματιών, αλλά δεν αλλοιώνουν την όψη - αίσθηση και δομή του πρωτοτύπου. Αυτές είναι και οι επιλογές του φίλου μας και αυτές σχολιάζουμε εννοείται φιλικά και με σεβασμό στην άποψη του καθενός.

Προσωπικά μου αρέσει το γνήσιο και απείραχτο αυτοκίνητο με την πατίνια του όμως όταν αυτά που έχω στην κατοχή μου είναι βιασμένα (DS) ή από τα χρόνια και την φύση του αυτοκινήτου ταλαιπωρημένα (2cv), επιλέγω την δεύτερη λύση που είναι προσεκτική αναπαλαίωση και διατήρηση των υπαρχόντων υλικών, αντικατάσταση των κατεστραμμένων με μεταχειρισμένα γνήσια και όπου αυτό είναι αδύνατο τα καλύτερα δυνατά υλικά από κατασκευαστές που αγαπούν και γνωρίζουν πως να φτιάξουν τα κομμάτια που δεν υπάρχουν.

Και στις 2 περιπτώσεις, κατά γενική ομολογία τα αποτελέσματα ήταν τα καλύτερα δυνατά και εγώ απολύτως χαρούμενος. Το εύχομαι και στο φίλο μας ότι και αν επιλέξει να κάνει.
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.226
likes
15.659
Πόντοι
1.387
#67
Ενδιαφέρων συζήτηση αν και off topic...
Mε κρατάτε ζεστό... popcornpopcorn

Original restored condition... Στον εκεί έξω κόσμο.. Υπάρχει χαρακτηρισμός σε κατηγορία..
Restored modified condition...
Πάλι στον εκεί έξω κόσμο υπάρχει χαρακτηρισμός σε κατηγορία...
Α.. και η κάρτα Fia... η κάρτα Fiva για να μην κάνω διαχωρισμούς... Δεν σημαίνει φθηνή ασφάλεια...
Αυτα...

Α... Και ακόμα υπάρχουν nos ανταλλακτικά.. Π. Χ εμπρός φτερο παππού μόνο 500 ευρώ..

Μα πόσο χαίρομαι.. Που τα ταπεινά αμαξάκι μας μας βάζουν στο μαγικό κόσμο του κλασσικού αυτοκινήτου.... money:yahoo:

Άραγε ποια η διαφορά ενός classic με ενός historic..? hmmm

Καλό βραδυ...
Τέλος το off topic.. Και μην παρεξήγηται τους ανθρώπους μεγάλης ηλικίας.. flowers:die:flowers:citrolove::citroen::citroen:
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.226
likes
15.659
Πόντοι
1.387
#70
Είπα σήμερα...
Θα μάθω ενδιαφέρων πράγματα...
Όλα τα παραπάνω αποτυπωνονται. στο άρθρο.. του κυρίου...
Αν και τα φτωχά αγγλικά μου δεν βοηθούν....
Ciao Babini φίλοι...
Until next Time...
 
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
625
likes
1.984
Πόντοι
577
Age
30
Περιοχή
Γρεβενα
#71
Με αυτή τη λογική να βάλει και αερόσακους, ABS, κλιματισμό (όχι απλό a/c). Επίσης να κλείσει την οροφή με ατσάλι για να είναι ασφαλέστερο σε περίπτωση ατυχήματος. Σίγουρα αν το έκαναν έτσι και παλιά, το 1948 που το σχεδίασαν, θα ήταν ασφαλέστερο, ακριβότερο, δεν θα σάπιζε αλλά ΔΕΝ θα ήταν 2cv.

Το 2cv το αγαπάμε έτσι όπως είναι και για αυτο που είναι, όσοι έχουμε. Γνώμη βέβαια μπορούν να έχουν όλοι. Βάζοντας πεταλιέρα και πατώματα γαλανιζέ δεν σκουριάζει ποτέ ξανά. Το πρόβλημα θυμίζω είναι μόνο εκεί. Στα στοιχειωδώς συντηρημένα 2cv δεν σκουριάζουν τα πατώματα στην πίσω μεριά. Αυτού του είδους η μετατροπή συνίσταται από σοβαρούς ιδιοκτήτες 2cv που επιθυμούν να βελτιώσουν τα αυτοκίνητα τους, μόνο αφού έχει προκύψει η σχετική ανάγκη και θεωρείται ήπια μετατροπή που δεν αφαιρεί και απο την αντικειμενική αξία του αυτοκινήτου, ασχέτως αν μας ενδιαφέρει η πώληση του ή όχι. Τέλος, εμπειρικά και φιλικά να ενημερώσω, ότι μετατροπές χωρίς σωστό υπολογισμό μεταφέρουν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις στρεβλώσεις συν τω χρόνω σε πιο αδύναμα μέρη του αμαξώματος.
Από τα ξένα Site που διάβασα το πρόβλημα δεν είναι μόνο στην πεταλιέρα και στα πάτωματα αλλά και στο πίσω μέρος του χώρου αποσκευών διότι μαζευεται η υγρασία.Επισης το σασι σαπιζει πάντα από μέσα προς τα έξω, όποτε χρήζει επιθεώρηση και ενοσχυση...
Επίσης η διαφορά σε λαμαρίνα πατωματων από 0,8 σε 1,2mm δεν δημιουργεί στρεβλώσεις διότι δεν αλλάζει δραματικά το βάρος,είναι σαν να έχεις ένα έξτρα σταθερό βάρος που μεταφράζεται πχ σε ένα τρίτο άτομο η σε κάποιες αποσκευές κτλπ...Τώρα αυτά που λέτε σχετικά με τις κατηγορίες κατάταξης των οχημάτων νομίζω είναι σχετικό με το που αποσκοπεί ο καθένας ιδιοκτήτης του...
Φιλικά και σορυ για το οφ τοπικ.
 
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.242
likes
1.965
Πόντοι
507
#72
από την στιγμή που δεν υπάρχουν γνήσια ανταλλακτικά κατασκευασμένα απο την Citroen, να επιλέξει αυτά τα προϊόντα που και βελτιώνουν τα κακώς κείμενα των γνήσιων κομματιών, αλλά δεν αλλοιώνουν την όψη - αίσθηση και δομή του πρωτοτύπου.

δεν παθουν ομως να ειναι ημιτασιον και να ριχνουν την αξια κατακορυφα,,,

γιατι αμα δεν τα βρισκουμε τωρα τα γνησια φαντασου σε 30 χρονια..

γιαυτο και τα unrestored δεν εχουν την αξια που εχουν σε σχεση με τα πειραγμενα
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#73
Ειναι απλό το σκεπτικό μου ...
Οπτική διαφορά δεν υπάρχει καμία
Ενισχυουμαι διαφορά ευαίσθητα σημεία του αμαξωματος
Δεν στρεβλωνει ευκολα το κουβούκλιο

Μειωνεκτιματα
Ειναι αρκετα διαφορετικό απο το γνήσιο...
Με την ιδια λογική μην κάνουνε ενίσχυση στο σασι ,να μην αλλάζουμε κουκουλες, καλύμματα,

Το καλύτερο θα ηταν να μείνει ετσι οπως βγηκε απο το εργοστάσιο , αλλα αδυνατο μετα απο 45 χρονια καθημερινής χρήσης !!
Φιλικα 2cv01 Τέλος το off topic ...
Αύριο είναι μεγάλη μερα για το 2cv μου :)
Αρα έρχονται πολλές φωτός !!
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#74
14 ιουνιου αρχίσαμε πριν 5 μερες τελειωσα τα πατωματα !!!! Πηγαμε και δοκιμαστική βόλτα και μειναμε απο λάστιχο ( δεν ειχαμε και Ρεζέρβα ) σε 2 βδομαδες παμε για βάψιμο !!! Δευτερα θα έχετε παρα πολλες φωτός γιατι ειμαι εκτος Ιωαννίνων !!!
Τα πατώματα έκπληξη :)
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#75
Αυρίο ξεκινάει η προετοιμασία του βαψίματος !!
Θα βγάλω ξανα φωτογραφίες απο τα πατώματα γιατι οι προηγούμενες ηταν στο πάλιο κινητο !!!
Σήμερα μπήκαμε στο γκαραζ και ξεκινάμε !!!
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.731
likes
1.916
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#76
Αυρίο ξεκινάει η προετοιμασία του βαψίματος !!
Θα βγάλω ξανα φωτογραφίες απο τα πατώματα γιατι οι προηγούμενες ηταν στο πάλιο κινητο !!!
Σήμερα μπήκαμε στο γκαραζ και ξεκινάμε !!!
Με το καλό!
Σε ποιόν θα το βάψεις;
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.127
likes
2.352
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#77
Ξεκινάει κάτι που περίμενα πολυ καιρό !!! Σε 1 μηνα με υπομονη αλλα και προσμονή θα είμαστε έτοιμοι απο θέμα φαναρτζοδουλειας και δεκεμβριο θα αλλάξω σασακι !!
 

Attachments

Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.731
likes
1.916
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#79
Top Bottom