Μηδενίζοντας τα καπάκια...
Μία διαδικασία απόλυτα σημαντική με έμφαση στήν λεπτομέρεια. Τα καπάκια εφαρμόζουν στον κύλινδρο πρόσωπο δηλαδή δεν υπάρχει στεγανοποιητικο παρεμβυσμα ανάμεσα τούς. Οπότε οι επιφάνειες θα πρέπει να είναι μηδενισμενες μεταξύ τούς ώστε να πάρουμε την βέλτιστη στεγανοποιηση με αποτέλεσμα την μέγιστη πίεση συμπίεσης καί πίεση καύσης.
Οπότε κατασκεύασα ένα εργαλείο με απόλυτα μηδέν επιφάνεια ώστε να τρίψω το καπάκι. Αυτή η διαδικασία γίνεται στούς οίκους που πουλάνε ανακατασκευασμενες κεφαλές.
Πάμε λοιπόν να δούμε
Η κεφαλή πρίν
Ξεβρακωμενη καί καθαρισμένη.
Τα σημεία φθοράς τής κεφαλής....
Κατασκευή στον τόρνο τού δίσκου τριβής
Καί η διαδικασία τριψιματος της κεφαλής.
Χρησιμοποιώ σμυριδαλοιφη Νο1000 ώστε να πετύχω την βέλτιστη επιφάνεια χωρίς να αφαιρέσω πολύ υλικό αλλά δυστυχώς θέλει πολλά περάσματα καί πολύ χρόνο. Όσο περισσότερο υλικό αφαιρώ ανεβαίνει ο Λόγος Συμπίεσης τού κινητήρα (πράγμα ανεπιθύμητο) . Το υλικό που αφαίρεσα είναι τής τάξης τών 0.07 mm που δεν επηρεάζει φυσικά Καθόλου την λειτουργία για πολλούς λόγους που αν αναλύσω θα γίνω βαρετός.
Στο τέλος έγινε ελεγχος εφαρμογής με Blue Paste... Θα αλλαχθουνε οι οδηγοί βαλβίδων καί θα τριφθουν οι καινούργιες βαλβίδες!