Ανάμιξη LHM διαφορετικών τύπων.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Προβλήματα, συμβουλές - Problems & Solutions' που ξεκίνησε από το μέλος minas, στις 12 Ιανουαρίου 2018.

Watchers:
This thread is being watched by 6 users.
  1. minas
    Offline

    minas Member

    Εγγραφή:
    22 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    23
    Likes:
    68
    Trophy Points:
    13
    Αν και δεν εχω στην κατοχη μου καποιο υδροπνευματικο citroen,εντουτοις μου αρεσει να διαβαζω και να ενημερωνωμαι για διαφορα θεματα.
    Ετσι λοιπον,κοιτουσα τα τεχνικα χαρακτηριστικα των προιοντων γνωστης ελληνικης εταιριας λιπαντικων,οταν το ματι μου επεσε στο παρακατω:

    ''HYDRAULIC FLUID LHM PLUS
    Ειδικό υδραυλικό υγρό για τα συστήματα αναρτήσεων των αυτοκινήτων CITROEN, κατασκευής μετά το 1966. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν επιτρέπεται η ανάμιξη τους με διαφορετικά έστω και της ίδιας κατηγορίας προϊόντα.''

    Γιατι δεν επιτρεπεται η αναμιξη LHM απο διαφορετικες μαρκες;Τι κακο μπορει να δημιουργηθει απο αυτο;Γνωριζω φυσικα οτι συνισταται η αντικατασταση ολοκληρης της ποσοτητας του υγρου στα σερβις,αλλα τι γινεται αν καποιος αναγκαστει για καποιο λογο να συμπληρωσει υγρα απο αλλη μαρκα;
    Ειναι θεμα που πιστευω αξιζει διερευνηση...:)
     
  2. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.141
    Likes:
    5.145
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Υπάρχει ένας κανόνας που ακολουθείται πάντα, ακόμα και στη δική μου δουλειά, όπου δεν πρέπει να αναμιγνυουμε χημικά αντιδραστηρια που έχουν διαφορετικό lot number, ας είναι από τον ίδιο κατασκευαστή. Όταν αναμιγνύονται χημικά με έστω και ελάχιστη διαφορά στη σύσταση και στο ιξωδες τους, είναι πολύ πιθανό να αντιδράσουν μεταξύ τους κσι να επέλθουν αλλοιώσεις στις φυσικές (π.χ. ιξωδες, συσσωματωσεις, ρευστοτητα-βλ. Αρχή.Bernoulli για τη λειτουργια των υδραυλικων, κ.λ.π.) και χημικές τους ιδιότητες (χημικές αντιδράσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε οξειδώσεις, διαβρώσεις, κ.λ.π.).

    Για αυτό, πάντα καλή αποστραγγιση οποιουδήποτε υγρού, λαδιού ή λημ ή φρένων, ή βαλβολινης κ.λ.π. και αλλαγή με εντελώς νέο!
     
  3. citrobella
    Offline

    citrobella Citroën Guru

    Εγγραφή:
    23 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    3.609
    Likes:
    6.876
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Zwettl Niederösterreich Austria
    ...mission imossible...
    Pote den strangisis to dochio LHM ke ollous tous solinea apolitos!
     
  4. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.141
    Likes:
    5.145
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Πάντα αγαπητέ μου φίλε και δάσκαλέ μου :helllo:
     
  5. nonos
    Offline

    nonos Member

    Εγγραφή:
    30 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    3.519
    Likes:
    6.456
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Δουβλινο
    Τρελη υπερβολη κατα την αποψη μου. Ναι μεν ο κανονας ειναι αλλαζουμε υγρα και οχι συμπληρωνουμε ειτε αυτα ειναι φρενων σ ενα συμβατικο αυτοκινητο, ειτε υδραυλικου τιμονιου ,ειτε παραφλου, ειτε λαδια μοτερ, ειτε βαλβιλιδες κτλπ αλλα απο την αλλη σε στιγμες διαρροης δεν εχεις κανενα προβλημα να συμπληρωσεις ιδιας τυπολογιας υγρο (SAE, DOT κτλπ αναλογως το υγρο που συμπληρωνεις). Λαθος ειναι να φορας 10-40 και να συμπληρωνεις 5-30. Και βασικο και κυριο ειναι να μη συμπληρωνουμε αλλα να επισκευαζουμε.
     
  6. KostasX
    Offline

    KostasX Member

    Εγγραφή:
    25 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    306
    Likes:
    973
    Trophy Points:
    98
    Περιοχή:
    Γρεβενα
    Που το διαβασες το οτι δεν αναμιγνυονται δυο ιδιας κατηγοριας και συστασης προιοντα;
    Στο Technical Datasheet της.Total για το LHM Plus αναφερει μονο οτι δεν αναμιγνυεται με Dot3,4,5 ,LHS.
     
    Last edited: 13 Ιανουαρίου 2018
  7. minas
    Offline

    minas Member

    Εγγραφή:
    22 Δεκεμβρίου 2017
    Μηνύματα:
    23
    Likes:
    68
    Trophy Points:
    13
    To βρηκα διαβαζοντας αυτη τη σελιδα:
    http://www.eldons.gr/gr/main/products/automotive-lubricants/automotive-special-purposes-oils.html
    Με λιγο ψαξιμο ομως,ειδα οτι το ιδιο λενε και αλλου:
    https://www.whelm.gr/προϊοντα/λιπαντικά-υδραυλικών-συστημάτων/hydraulic-fluid-lhm.html

    Δεν ξερω αν παιζει ρολο οτι τα συγκεκριμενα δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε ''premium''μαρκες(αν πχ,χρησιμοποιουν καποιο χειροτερης ποιοτητας προσθετο,που δεν ειναι αναμιξιμο με αλλες μαρκες)...αλλα εστω κι ετσι,το ερωτημα παραμενει.Τι μπορουμε να παθουμε,αν για καποιο λογο αναγκαστουμε να συμπληρωσουμε με καποιο παρομοιας ποιοτητας υγρο;
     
  8. KostasX
    Offline

    KostasX Member

    Εγγραφή:
    25 Αυγούστου 2017
    Μηνύματα:
    306
    Likes:
    973
    Trophy Points:
    98
    Περιοχή:
    Γρεβενα
    Εψαξα να βρω τα Technical Data sheet των εταιριων που ανεφερες για να τα συγκρινω με το LHM της Total αλλα ματαια...
    Αυτο που ανεβασα ειναι της Total.
     

    Attached Files:

    • 3854.pdf
      File size:
      56,6 KB
      Προβολές:
      5
    Pierre Boulanger and Nikephoros like this.
  9. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.608
    Likes:
    1.914
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    απο οσο ξερω τα λημ διαφορετικων μαρκων εχουν διαφορες στην πυκνοτητα....μεχρι εκει ξερω οτι ειναι ουδετερο λαδι..
     
    Nikephoros likes this.

Μοιραστείτε τη σελίδα