Ανάμιξη LHM διαφορετικών τύπων.

Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
98
likes
263
Πόντοι
357
Age
29
#1
Αν και δεν εχω στην κατοχη μου καποιο υδροπνευματικο citroen,εντουτοις μου αρεσει να διαβαζω και να ενημερωνωμαι για διαφορα θεματα.
Ετσι λοιπον,κοιτουσα τα τεχνικα χαρακτηριστικα των προιοντων γνωστης ελληνικης εταιριας λιπαντικων,οταν το ματι μου επεσε στο παρακατω:

''HYDRAULIC FLUID LHM PLUS
Ειδικό υδραυλικό υγρό για τα συστήματα αναρτήσεων των αυτοκινήτων CITROEN, κατασκευής μετά το 1966. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν επιτρέπεται η ανάμιξη τους με διαφορετικά έστω και της ίδιας κατηγορίας προϊόντα.''

Γιατι δεν επιτρεπεται η αναμιξη LHM απο διαφορετικες μαρκες;Τι κακο μπορει να δημιουργηθει απο αυτο;Γνωριζω φυσικα οτι συνισταται η αντικατασταση ολοκληρης της ποσοτητας του υγρου στα σερβις,αλλα τι γινεται αν καποιος αναγκαστει για καποιο λογο να συμπληρωσει υγρα απο αλλη μαρκα;
Ειναι θεμα που πιστευω αξιζει διερευνηση...:)
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#2
Υπάρχει ένας κανόνας που ακολουθείται πάντα, ακόμα και στη δική μου δουλειά, όπου δεν πρέπει να αναμιγνυουμε χημικά αντιδραστηρια που έχουν διαφορετικό lot number, ας είναι από τον ίδιο κατασκευαστή. Όταν αναμιγνύονται χημικά με έστω και ελάχιστη διαφορά στη σύσταση και στο ιξωδες τους, είναι πολύ πιθανό να αντιδράσουν μεταξύ τους κσι να επέλθουν αλλοιώσεις στις φυσικές (π.χ. ιξωδες, συσσωματωσεις, ρευστοτητα-βλ. Αρχή.Bernoulli για τη λειτουργια των υδραυλικων, κ.λ.π.) και χημικές τους ιδιότητες (χημικές αντιδράσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε οξειδώσεις, διαβρώσεις, κ.λ.π.).

Για αυτό, πάντα καλή αποστραγγιση οποιουδήποτε υγρού, λαδιού ή λημ ή φρένων, ή βαλβολινης κ.λ.π. και αλλαγή με εντελώς νέο!
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.767
likes
7.604
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#3
Υπάρχει ένας κανόνας που ακολουθείται πάντα, ακόμα και στη δική μου δουλειά, όπου δεν πρέπει να αναμιγνυουμε χημικά αντιδραστηρια που έχουν διαφορετικό lot number, ας είναι από τον ίδιο κατασκευαστή. Όταν αναμιγνύονται χημικά με έστω και ελάχιστη διαφορά στη σύσταση και στο ιξωδες τους, είναι πολύ πιθανό να αντιδράσουν μεταξύ τους κσι να επέλθουν αλλοιώσεις στις φυσικές (π.χ. ιξωδες, συσσωματωσεις, ρευστοτητα-βλ. Αρχή.Bernoulli για τη λειτουργια των υδραυλικων, κ.λ.π.) και χημικές τους ιδιότητες (χημικές αντιδράσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε οξειδώσεις, διαβρώσεις, κ.λ.π.).

Για αυτό, πάντα καλή αποστραγγιση οποιουδήποτε υγρού, λαδιού ή λημ ή φρένων, ή βαλβολινης κ.λ.π. και αλλαγή με εντελώς νέο!
...mission imossible...
Pote den strangisis to dochio LHM ke ollous tous solinea apolitos!
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.927
likes
7.493
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Δουβλινο
#5
Τρελη υπερβολη κατα την αποψη μου. Ναι μεν ο κανονας ειναι αλλαζουμε υγρα και οχι συμπληρωνουμε ειτε αυτα ειναι φρενων σ ενα συμβατικο αυτοκινητο, ειτε υδραυλικου τιμονιου ,ειτε παραφλου, ειτε λαδια μοτερ, ειτε βαλβιλιδες κτλπ αλλα απο την αλλη σε στιγμες διαρροης δεν εχεις κανενα προβλημα να συμπληρωσεις ιδιας τυπολογιας υγρο (SAE, DOT κτλπ αναλογως το υγρο που συμπληρωνεις). Λαθος ειναι να φορας 10-40 και να συμπληρωνεις 5-30. Και βασικο και κυριο ειναι να μη συμπληρωνουμε αλλα να επισκευαζουμε.
 
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
613
likes
1.953
Πόντοι
577
Age
30
Περιοχή
Γρεβενα
#6
Αν και δεν εχω στην κατοχη μου καποιο υδροπνευματικο citroen,εντουτοις μου αρεσει να διαβαζω και να ενημερωνωμαι για διαφορα θεματα.
Ετσι λοιπον,κοιτουσα τα τεχνικα χαρακτηριστικα των προιοντων γνωστης ελληνικης εταιριας λιπαντικων,οταν το ματι μου επεσε στο παρακατω:

''HYDRAULIC FLUID LHM PLUS
Ειδικό υδραυλικό υγρό για τα συστήματα αναρτήσεων των αυτοκινήτων CITROEN, κατασκευής μετά το 1966. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν επιτρέπεται η ανάμιξη τους με διαφορετικά έστω και της ίδιας κατηγορίας προϊόντα.''

Γιατι δεν επιτρεπεται η αναμιξη LHM απο διαφορετικες μαρκες;Τι κακο μπορει να δημιουργηθει απο αυτο;Γνωριζω φυσικα οτι συνισταται η αντικατασταση ολοκληρης της ποσοτητας του υγρου στα σερβις,αλλα τι γινεται αν καποιος αναγκαστει για καποιο λογο να συμπληρωσει υγρα απο αλλη μαρκα;
Ειναι θεμα που πιστευω αξιζει διερευνηση...:)
Που το διαβασες το οτι δεν αναμιγνυονται δυο ιδιας κατηγοριας και συστασης προιοντα;
Στο Technical Datasheet της.Total για το LHM Plus αναφερει μονο οτι δεν αναμιγνυεται με Dot3,4,5 ,LHS.
 
Last edited:
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
98
likes
263
Πόντοι
357
Age
29
#7
To βρηκα διαβαζοντας αυτη τη σελιδα:
http://www.eldons.gr/gr/main/products/automotive-lubricants/automotive-special-purposes-oils.html
Με λιγο ψαξιμο ομως,ειδα οτι το ιδιο λενε και αλλου:
https://www.whelm.gr/προϊοντα/λιπαντικά-υδραυλικών-συστημάτων/hydraulic-fluid-lhm.html

Δεν ξερω αν παιζει ρολο οτι τα συγκεκριμενα δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε ''premium''μαρκες(αν πχ,χρησιμοποιουν καποιο χειροτερης ποιοτητας προσθετο,που δεν ειναι αναμιξιμο με αλλες μαρκες)...αλλα εστω κι ετσι,το ερωτημα παραμενει.Τι μπορουμε να παθουμε,αν για καποιο λογο αναγκαστουμε να συμπληρωσουμε με καποιο παρομοιας ποιοτητας υγρο;
 
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
613
likes
1.953
Πόντοι
577
Age
30
Περιοχή
Γρεβενα
#8
To βρηκα διαβαζοντας αυτη τη σελιδα:
http://www.eldons.gr/gr/main/products/automotive-lubricants/automotive-special-purposes-oils.html
Με λιγο ψαξιμο ομως,ειδα οτι το ιδιο λενε και αλλου:
https://www.whelm.gr/προϊοντα/λιπαντικά-υδραυλικών-συστημάτων/hydraulic-fluid-lhm.html

Δεν ξερω αν παιζει ρολο οτι τα συγκεκριμενα δεν ειναι αυτο που θα λεγαμε ''premium''μαρκες(αν πχ,χρησιμοποιουν καποιο χειροτερης ποιοτητας προσθετο,που δεν ειναι αναμιξιμο με αλλες μαρκες)...αλλα εστω κι ετσι,το ερωτημα παραμενει.Τι μπορουμε να παθουμε,αν για καποιο λογο αναγκαστουμε να συμπληρωσουμε με καποιο παρομοιας ποιοτητας υγρο;
Εψαξα να βρω τα Technical Data sheet των εταιριων που ανεφερες για να τα συγκρινω με το LHM της Total αλλα ματαια...
Αυτο που ανεβασα ειναι της Total.
 

Attachments

Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
1.870
likes
2.518
Πόντοι
697
Age
44
Περιοχή
Πρεβεζα
#9
απο οσο ξερω τα λημ διαφορετικων μαρκων εχουν διαφορες στην πυκνοτητα....μεχρι εκει ξερω οτι ειναι ουδετερο λαδι..
 
Top Bottom