Αγγελίες άλλων ιστορικών οχημάτων (όχι Citroen)

Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.076
likes
15.370
Πόντοι
1.387
#8
Εγώ θα έλεγα..."Σχολιάζοντας..το ελληνικό car.." με coffee...στο φόρουμ...:lol:
Να βάζετε...τις φώτο μόνο..για να θυμίζει....για τι κάναμε κουβέντα...:up::scared::toilet::citroen:
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.089
likes
2.249
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#11
Οπως και αυτο το θεματακι ελειπε πιστευω ! :grin:

Ενα αυτοματο simca 1301
https://www.car.gr/9377636-simca-1301-special
Οχχ τι μου θυμισες τωρα το πρωτο αμαξακι που ειχα simca rallye ( με αυτοματο σασμαν )
ειχε μονο δυο ταχυτητες νομιζω 1η και οπισθεν :) δυστηχος εχουν πολλα προβληματακια πχ εχουν την μηχανη πισω και ζεστενονται υπερβολικα με αποτελεσμα να αναβει η μηχανη και μεχρι να κρυωσει θελει τουλαχιστον 30 λεπτα.
Ανταλλακτικα δεν βρισκεις με τιποτα και αν βρεις ειναι μεταχειρισμένα:) Ωστοσο δεν ειχα παραπονο !! Δυστηχος το δωσαμε γιατι ειχε σπασει το σασμαν και δεν βρισκαμε με τπτ :) ( τωρα με καλυψε το 2cvaki μου πληρός και το εχω ξεγραψει εδω και χρονια) sorry gia to off topic αλλα συγκινηθικα με το που ειδα simca:lol::cry::cry:
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.569
likes
6.607
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#13
Aς πούμε, όταν το SAXO γίνει ιστορικό, εδώ θα ποστάρουμε;;
Έλα ντε! Όντως, δε διαφέρει ουσιαστικά από το Peugeot 106 ώστε να θεωρηθεί Citroen... Το 16βάλβιδο, όμως, πιστεύω ότι δεν ήταν ίδιο με το αντίστοιχο 106 GTI, όσο και εάν υπήρχε φήμη για το αντίθετο, επειδή ήταν πιο "άνετο" και φιλικό το Saxo (ήταν σαφώς πιο γρήγορο από το Peugeot, είτε σε ευθεία, είτε σε στροφές. Το είχε πει το περιοδικό Drive σε συγκριτικό τεστ του τεύχους Νοεμβρίου '99).
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.280
Πόντοι
947
#14
Έλα ντε! Όντως, δε διαφέρει ουσιαστικά από το Peugeot 106 ώστε να θεωρηθεί Citroen... Το 16βάλβιδο, όμως, πιστεύω ότι δεν ήταν ίδιο με το αντίστοιχο 106 GTI, όσο και εάν υπήρχε φήμη για το αντίθετο, επειδή ήταν πιο "άνετο" και φιλικό το Saxo (ήταν σαφώς πιο γρήγορο από το Peugeot, είτε σε ευθεία, είτε σε στροφές. Το είχε πει το περιοδικό Drive σε συγκριτικό τεστ του τεύχους Νοεμβρίου '99).
καλά, για πλάκα το είπα...
Ήταν κάπου μεταξί του 16s GTI και του 16s Rallye...
Tα τελευταία 16βάλβιδα Rallye, ουσιαστικά δεν ήταν πια rallye, παρά μόνο φτωχά εξοπλισμένα (και άρα πιο ελαφριά) gti...
 
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.526
likes
2.058
Πόντοι
157
#15
Οχχ τι μου θυμισες τωρα το πρωτο αμαξακι που ειχα simca rallye ( με αυτοματο σασμαν )
ειχε μονο δυο ταχυτητες νομιζω 1η και οπισθεν :) δυστηχος εχουν πολλα προβληματακια πχ εχουν την μηχανη πισω και ζεστενονται υπερβολικα με αποτελεσμα να αναβει η μηχανη και μεχρι να κρυωσει θελει τουλαχιστον 30 λεπτα.
Ανταλλακτικα δεν βρισκεις με τιποτα και αν βρεις ειναι μεταχειρισμένα:) Ωστοσο δεν ειχα παραπονο !! Δυστηχος το δωσαμε γιατι ειχε σπασει το σασμαν και δεν βρισκαμε με τπτ :) ( τωρα με καλυψε το 2cvaki μου πληρός και το εχω ξεγραψει εδω και χρονια) sorry gia to off topic αλλα συγκινηθικα με το που ειδα simca:lol::cry::cry:
To SIMCA 1301-1501 εχει κλασικη διαταξη,με τον κινητηρα μπροστα σε διαμηκη διαταξη και κινηση πισω.Ετσι δεν υφισταται προβλημα υπερθερμανσης...
Το SIMCA 1000 Rallye δεν βγηκε ποτέ αυτοματο....
Αυτοματο βγηκε το απλο SIMCA 1000,που ειχε τη μηχανη πισω,με τα γνωστα προβληματα...
Το 1000ακι που ειχες το εχεις ακομη;;;;
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.089
likes
2.249
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#17
To SIMCA 1301-1501 εχει κλασικη διαταξη,με τον κινητηρα μπροστα σε διαμηκη διαταξη και κινηση πισω.Ετσι δεν υφισταται προβλημα υπερθερμανσης...
Το SIMCA 1000 Rallye δεν βγηκε ποτέ αυτοματο....
Αυτοματο βγηκε το απλο S
To SIMCA 1301-1501 εχει κλασικη διαταξη,με τον κινητηρα μπροστα σε διαμηκη διαταξη και κινηση πισω.Ετσι δεν υφισταται προβλημα υπερθερμανσης...
Το SIMCA 1000 Rallye δεν βγηκε ποτέ αυτοματο....
Αυτοματο βγηκε το απλο SIMCA 1000,που ειχε τη μηχανη πισω,με τα γνωστα προβληματα...
Το 1000ακι που ειχες το εχεις ακομη;;;;
Δύστυχος το δώσαμε πριν 7 χρονιά δεν θύμαμαι και παρα πολλα το μονο που θυμαμε ήταν οτι είχε πίσω την μήχανη και είχε κατι σαν αυτοματο σασμαν (με 2 ταχυτητες, 1η και οπισθεν , η κατι τέτοιο) αρα αφου τα αυτοματα δεν ηταν ραλλυε θα ηταν το απλο :) Ακριβός έτσι ηταν το 1000ρακι μου (χωρίς τις μαύρες γραμμες) :) :)
simca-1000-rallye-1-8.jpg
 
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.526
likes
2.058
Πόντοι
157
#19
Να σαι καλα!
Εχω βαλει και ενα subaru παραπανω σε περιπτωση που δε το ειδες!
Υπαρχει περιπτωση να μην το'χω υπ'οψη μου;;;;
Σημερα(με αφορμη το ποσταρισμα σου) μιλησα μαζυ του...
 
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.526
likes
2.058
Πόντοι
157
#20
Δύστυχος το δώσαμε πριν 7 χρονιά δεν θύμαμαι και παρα πολλα το μονο που θυμαμε ήταν οτι είχε πίσω την μήχανη και είχε κατι σαν αυτοματο σασμαν (με 2 ταχυτητες, 1η και οπισθεν , η κατι τέτοιο) αρα αφου τα αυτοματα δεν ηταν ραλλυε θα ηταν το απλο :) Ακριβός έτσι ηταν το 1000ρακι μου (χωρίς τις μαύρες γραμμες) :) :)
View attachment 7330
SIMCA 1000 αυτοματα κυκλοφορησαν ελαχιστα και απ ο,τι θυμαμαι ηταν ολα αναπηρικα....


Κανενα τετοιο χιλιαρακι εχει δει κανενας πουθενα;;;
 
Top Bottom