- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 8.457
- Reaction score
- 19.472
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Crossblade! Μιλαμε για πολυ συλλεκτικο. Το χει βιασει βεβαια.
Τι είναι αυτό ρε ψυχοπαθή?
για τα γούστα μου, σχεδιαστικά η δεκαετία του '70 ήταν η ομορφότερη για το αυτοκίνητοSD1 !
Μα ποσο υπεροχο αυτοκινητο ακομα και στο εσωτερικο του!
Αυτα είχαν τη φήμη ότι ήταν πολύ κακής ποιότητας. Με τις απεργίες της British Leyland οι εργάτες έκαναν κυριολεκτικά μισές δουλειές. Υπάρχει και αντίστοιχο επεισόδιο του Top Gear που ο Κλάρξον οδηγεί ένα τέτοιο και του συμβαίνουν διάφορα έκτροπα...SD1 !
Μα ποσο υπεροχο αυτοκινητο σχεδιαστικα ακομα και στο εσωτερικο του!
Έχεις δίκιο. Βέβαια, ο συγκεκριμένος κύριος, μερικές φορές είναι διασκεδαστικός, αλλά και πολλές φορές απίστευτα εμπαθής και δεν ξέρω εάν πρέπει κανείς να τον λαμβάνει σοβαρά υπ'οψιν του. Εκμεταλλεύεται το στυλ του, το Βρεταννικό (και πολλές φορές σαχλό και χοντροειδές) χιούμορ του και τη δημοφιλία του μέσω των τηλεοπτικών εκπομπών για να "πουλήσει". Κάποτε είχε καταφερθεί με φοβερά υποτιμητικά σχόλια για την ΕλλάδαΑυτα είχαν τη φήμη ότι ήταν πολύ κακής ποιότητας. Με τις απεργίες της British Leyland οι εργάτες έκαναν κυριολεκτικά μισές δουλειές. Υπάρχει και αντίστοιχο επεισόδιο του Top Gear που ο Κλάρξον οδηγεί ένα τέτοιο και του συμβαίνουν διάφορα έκτροπα...
και το κυριότερο είναι ότι οι 'δοκιμές' μοντελων στις εκπομπές στερούνται κάθε ουσιαστικης αναλυσης του μοντελου.Έχεις δίκιο. Βέβαια, ο συγκεκριμένος κύριος, μερικές φορές είναι διασκεδαστικός, αλλά και πολλές φορές απίστευτα εμπαθής και δεν ξέρω εάν πρέπει κανείς να τον λαμβάνει σοβαρά υπ'οψιν του. Εκμεταλλεύεται το στυλ του, το Βρεταννικό (και πολλές φορές σαχλό και χοντροειδές) χιούμορ του και τη δημοφιλία του μέσω των τηλεοπτικών εκπομπών για να "πουλήσει". Κάποτε είχε καταφερθεί με φοβερά υποτιμητικά σχόλια για την Ελλάδα
Αυτον μη τον λαμβανεις υποψιν. Κανει σοου, οχι ουσιαστικες δοκιμες. Αυτο δεν αναιρει οτι οντως ιδιως τα πρωτα ειχαν αρκετα θεματα. Με ξεπερναει επισης το γεγονος οτι προσφεροταν με 3500 κυβικα και 3ταχυτο αυτοματο μαζι με πισω ταμπουρα...Αυτα είχαν τη φήμη ότι ήταν πολύ κακής ποιότητας. Με τις απεργίες της British Leyland οι εργάτες έκαναν κυριολεκτικά μισές δουλειές. Υπάρχει και αντίστοιχο επεισόδιο του Top Gear που ο Κλάρξον οδηγεί ένα τέτοιο και του συμβαίνουν διάφορα έκτροπα...
Απορώ πώς την δική σου εύστοχη αξιολόγηση δεν την έκαναν ποτέ οι χειροκροτητές του Top Gear.Έχεις δίκιο. Βέβαια, ο συγκεκριμένος κύριος, μερικές φορές είναι διασκεδαστικός, αλλά και πολλές φορές απίστευτα εμπαθής και δεν ξέρω εάν πρέπει κανείς να τον λαμβάνει σοβαρά υπ'οψιν του. Εκμεταλλεύεται το στυλ του, το Βρεταννικό (και πολλές φορές σαχλό και χοντροειδές) χιούμορ του και τη δημοφιλία του μέσω των τηλεοπτικών εκπομπών για να "πουλήσει". Κάποτε είχε καταφερθεί με φοβερά υποτιμητικά σχόλια για την Ελλάδα
Είναι τόσα πολλά που δεν προλαβαίνω να τα φωτογραφίζω.. Και οι παλιές Σιτροέν. Πέρασε μία DS 2ης γενιάς σε εκπληκτική κατάσταση με πολύ μεγάλη ταχύτητα όμως... Το πιο περίεργο από όλα ήταν που είδα μία Φερράρι 500TR, ή της σειράς Monza τουλάχιστον και βέβαια πρέπει να επρόκειτο για πιστότατη ρέπλικα και όχι την αυθεντική (η οποία κάνει λίγες 10άδες εκατομύρρια ευρώ!). Λέτε να ήταν καμιά αυθεντική???!!! Ο ήχος, το αψεγάδιαστο σχήμα σε έκαναν από μακριά τουλάχιστον να μην την ξεχωρίζεις!Αθάνατη Ολλανδία