Άλλα κλασσικά!

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.663
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Σα την R129 καμια SL. :love:
H συγκεκριμενη μαλιστα ηταν και η πιο ατσουμπαλη και μακραν χειροτερη απο την ''Παγοδα''
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Σα την R129 καμια SL. :love:
H συγκεκριμενη μαλιστα ηταν και η πιο ατσουμπαλη και μακραν χειροτερη απο την ''Παγοδα''
Έχω ξαναμιλήσει για τον Bruno Sacco, τον αρχισχεδιαστή της Mercedes και φυσικά υπεύθυνο και για την R129... Η προσωπική του κομψότητα και αισθητική (στο ντύσιμό του) επεκτεινόταν και στα σχέδιά του, όπως φαίνεται από τη συγκρατημένη (και συνάμα πανέμορφη και στα δικά μου μάτια) κομψότητα της R129.

Tην πρωτοείδα σε τεύχος των 4Τ ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο στο τεύχος Αυγούστου (εάν δε με απατά η μνήμη μου) του '86, 3 χρόνια πριν βγει στην κυκλοφορία. Καμουφλαρισμένη μεν, αλλά φαινόταν αψεγάδιαστα η τελική της μορφή. Νόμιζα ότι έβλεπα το ομορφότερο καινούριο κουπέ που κυκλοφορούσε στον κόσμο εκείνη την εποχή, δε θα ξεχάσω ποτέ την εντύπωση που μου είχε κάνει...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.663
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ακομα θυμαμαι το εξωφυλλο των 4Τ με την κυπαρισσι σε στιγμιοτυπο τραβηγμενο απο εμπρος και ελαφρως ψηλα.
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.906
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Η 560SL R107 ήταν μοντέλο που βγήκε αποκλειστικά για την Αμερικανική αγορά και επίσημα δεν κυκλοφόρησε ποτέ στην Ευρώπη ως καινούριο (νομίζω ίσως κυκλοφόρησε και σε κάποια άλλη Ήπειρο...). Το χαρακτηριστικό της 560SL ήταν ότι είχε χαμηλότερη ιπποδύναμη (και άρα και επιδόσεις) από την Ευρωπαϊκή 500SL, λόγω των περιορισμών που έθεταν τότε στην Αμερική. Τα Ευρωπαϊκά μοντέλα είχαν σχεδόν πάντα πολύ χαμηλότερες ιπποδυνάμεις στις Αμερικανικές εκδόσεις τους από τις αντίστοιχες Ευρωπαϊκές (π.χ. μου έρχονται στο μυαλό μοντέλα της Porsche, 143 άλογα η 924 τούρμπο από 177 και 260 άλογα η 928S από 300... και πολλά άλλα παραδείγματα).

O ίδιος κινητήρας βέβαια στην ΕυρωπαΪκή W126 (560SEL & 560SEC) έφτασε και τα 300 άλογα (από 225 περίπου, εάν θυμάμαι καλά, στην R107)..
Oi υποδυναμεις ήταν χαμηλότερες μόνο στις νότιες Ηνωμένες Πολιτείες. Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω με τον καθηγητή!!!!
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.906
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
ονειρο η μερσεντα νομιζω ειναι για αμερικανικες προδιαγραφες αν κρινω φαναρια και προφυλακτηρες...γιαννη για ενημερωσε μας
καπου στην θεσπρωτια.....
Μανώλη σου απάντησε ο καθηγητής!! :happy:Eγώ έχω 2 , οπότε αγαπώ r107!!
 

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
562
Reaction score
1.320
Πόντοι
577
Age
30
Σα την R129 καμια SL. :love:
H συγκεκριμενη μαλιστα ηταν και η πιο ατσουμπαλη και μακραν χειροτερη απο την ''Παγοδα''
Το επόμενο νομίζω μοντέλο τέτοιας Μερσέντας, ειναι ακόμα πιο αρρενωπό. Ή τελωσπάντων, επόμενης γενιάς. Υπάρχει ένα εδω γύρω και ακόμα και κουκουλωμένο, ειναι spaceship! :)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.648
Reaction score
13.144
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Για εμένα η Παγόδα είναι κορυφή. 60s...
Η "Παγόδα", δημιούργημα και αυτή του υπέροχου (και συνομήλικου του Opron) Paul Bracq, είναι το 1ο "κλασσικό" αυτοκίνητο που είδα στη ζωή μου και το 1ο αυτοκίνητο που με έκανε να αγαπήσω τα κλασσικά αυτοκίνητα.... Ήταν καλοκαίρι του '82, όταν είχε έλθει ένας 1ος ξάδελφός μου από τη Σουηδία με την BMW 2002 tii που είχε τότε. Όπως βγαίναμε σε μία βόλτα με την BMW στη Συγγρού στο ρεύμα προς την παραλιακή (στο ύψος σχεδόν του Αγ. Σώστη), μας προσπέρασε μία Pagoda, με ανοικτό πράσινο μεταλλικό χρώμα και τη μαύρη υφασμάτινη οροφή της κλειστή... Ήταν σε τέλεια κατάσταση και δε θα ξεχάσω το πόσο αθόρυβη ήταν. Η ποιότητα της κύλισής της φαινόταν από τον αρχοντικό τρόπο με τον οποίο κατηφόριζε τη Συγγρού. Πέρασαν 36 χρόνια και νομίζω ότι τη βλέπω ακόμα μπροστά μου!
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Τα συγκεκριμένα είναι μέρος της συλλογής του ανθρώπου που έχει την επιχείρηση
Γνωστός άνθρωπος στον χώρο του ιστορικού.. Ο κύριος Γιώργος..
 

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
562
Reaction score
1.320
Πόντοι
577
Age
30
Τα συγκεκριμένα είναι μέρος της συλλογής του ανθρώπου που έχει την επιχείρηση
Γνωστός άνθρωπος στον χώρο του ιστορικού.. Ο κύριος Γιώργος..
Και πάρα πολύ καλά κάνει. Είναι σε κατάσταση εργοστασίου.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.663
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Βλέπω πλέον πολλά κλασικά να εϊναι προς πώληση..
Ηθελα το γραψω χθες στο θεμα με τα εκτος citroen ιστορικα προς πωληση. Πραγματικα τους τελευταιους μηνες ως σταθερος θαμωνας του car.gr το παρατηρησα κι εγω. Νομιζω οτι ειναι προφανες οτι βαρεθηκε πια ο Ελληνας να περιμενει το καθε μλκ με τη καθε ΚΥΑ και το καθε βολεμενο λεσχιτη και σε συνδυασμο με τη κριση δεν αργει η αποφαση.
Μαλιστα ειναι πολυ περισσοτερες οι αγγελιες απ οτι παλιοτερα με προσγειωμενες τιμες.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Τα περισσοτερα ειναι αμαξια χωρις χαρτια ...που κινδυνευουν να μεινουν επιπλα... δυστυχως
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
IMG_20180730_191206.jpg


Ενα Renault 9 GTC που είδα πριν κάποιες μέρες και, αν δεν κάνω λάθος, ξέχασα να ανεβάσω.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.530
Reaction score
19.663
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τα περισσοτερα ειναι αμαξια χωρις χαρτια ...που κινδυνευουν να μεινουν επιπλα... δυστυχως
Συμφωνω.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
IMG_20180801_100058.jpg


Μια πολύ ωραία BMW 2002 (?) που είχα δει και επιτέλους κατάφερα να εντοπίσω!
 
Top Bottom