δε νομίζω Νίκο ότι στον κόσμο του κέρδους και των επιχειρήσεων έχει χόρο ο ρομαντισμος.
Κατά την γνώμη μου, μια ιστορική φίρμα, καλλίτερα να μην υπάρχει παρά να βγάζει κουτάκια με airbumps
Δεν ξέρω, πραγματικά, τι είναι σωστό και τι όχι. Αν και, για να είμαι ειλικρινής, δεν το έθεσα από τη "ρομαντική"/νοσταλγική πλευρά το όλο θέμα, αλλά από την πλευρά της θέσης που είχε η Λάντσια στην εκάστοτε εποχή. Και σίγουρα δεν αναφερόμουνα μόνο στις δεκαετίες του '50/'60, αλλά και του '80/'90 ακόμα (π.χ. "Deltona", παγκόσμια πρωταθλήματα ράλλυ, 037, S4, Thesis, Thema 2.0T/8.32, κ.λ.π. Όχι μόνο Fulvia, Flaminia/-Zagato,-GT, Aurelia, Florida, Flavia, κ.ά.).Διαφωνώ. Αν κλείσει μια φίρμα έχει ελάχιστες ελπίδες να ξαναγεννηθεί. Καλύτερα να υπάρχει και να βγάζει κουτάκια, μπαούλα με airbumps ώσπου να βρεθεί ένας εμπνευσμένος μάνατζερ-σχεδιαστής-μηχανικός και να την αναστήσει, παρά να μπει στο νεκροταφείο και να πηγαίνουμε να αφήνουμε μερικά λουλουδάκια στον τάφο της.