Γενική συζήτηση για Citroen GS & GSA

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
και απο αυτο ειχες?.....μωρε μωρε....
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Έγκλημα
Αν δεν ήμουν εγώ να την ξετρυπώσω και να τη σώσω θα είχε πάει για απόσυρση! Τουλάχιστον χαίρομαι για αυτό και για το ότι πήγε στα χέρια ανθρώπου με αγάπη στο κλασσικό αυτοκίνητο .:thumbs:
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.727
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Ψιλομ@λ@κιες γραφει το αρθρο σε αρκετα σημεια, σορρυ κιολας...

Το αυτοκινητο κατα τ αλλα, χαρμα ιδεσθαι :love:
Τι σόρρυ, έχεις απόλυτο δίκιο! Ιδίως το συγκεκριμένο περιοδικό, μπορεί να έχει κάποια λίγα καλά, αλλά ανάμεσα στα πολλά κακά που έχει κατά τη γνώμη μου, κυρίαρχη θέση έχουν και οι ατέρμονες, εξυπναδίστικες ατάκες που αραδιάζει στα κείμενά του, ιδίως εάν οδηγούν κανένα υπεραυτοκίνητο. Όπως και σε προσωπικές στήλες κάποιων αθρογράφων του περιοδικού... Έχουν σαν πρότυπο κάτι σύγχρονους ΄Αγγλους δημοσιογράφους, που είναι σα να γράφουν έκθεση ιδεών με υπονοούμενα και "ατάκες" συνέχεια και τελικά καταλήγουν να γράφουν μία ακατάσχετη μπουρδολογία.

Είναι σαν τα κλασσικά αυτοκίνητα που αγαπάμε, διαφορετικό το πνεύμα των αυτοκινήτων εκείνη την εποχή, διαφορετικό τώρα και οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου συμβαδίζουν με αυτήν την αλλαγή πνεύματος. Το κείμενο ενός LJK Setright, π.χ., ήταν γεμάτο ουσία, γνώσεις και αυτοκινητιστική - πολιτιστική ομορφιά και όχι "μπουρδοεξυπνάδες"...

Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα "εκτός θέματος", απλώς έχουμε όλοι κουραστεί με το "υφάκι", το στυλάκι" και το "δήθεν" στα αυτοκίνητα, στον πολιτισμό μας, παντού. Και για να επανέλθω στο θέμα, έχω επίσης κουραστεί με το να "βρίζουν" τις GS για τους κινητήρες και τις επιδόσεις τους. Ένα Yaris 30 χρόνια αργότερα τι ιπποδύναμη και επιδόσεις είχε? Ένα Golf? Audi 80 1.6 με ... 60 άλογα? Και η οικονομία σε ένα αυτοκίνητο πολλές φορές είναι κάτι πολύ σχετικό. Απλώς οι GS άντεχαν ιπποδυνάμεις, αυτό είναι σίγουρο!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.923
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αν δεν ήμουν εγώ να την ξετρυπώσω και να τη σώσω θα είχε πάει για απόσυρση! Τουλάχιστον χαίρομαι για αυτό και για το ότι πήγε στα χέρια ανθρώπου με αγάπη στο κλασσικό αυτοκίνητο .:thumbs:
Α ναι εννοείται αυτό.. Εννοώ έγκλημα που το δώσατε.. Τέτοια αυτοκίνητα σε τέτοια κατάσταση δεν δίνονται..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.421
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ψιλομ@λ@κιες γραφει το αρθρο σε αρκετα σημεια, σορρυ κιολας...

Το αυτοκινητο κατα τ αλλα, χαρμα ιδεσθαι :love:
τρελεσ αντιφασεις μεσα στο αρθρο.

'αλλά και όλο εκείνο το στιλ για το οποίο λατρεύουμε τις παλιές Citroën '

'της έλειπε η τόλμη, τόσο στις επιδόσεις όσο και στο στιλ.'

'Το αποτέλεσμα ήταν μια χαμηλή, ρευστή καροσερί, με δύο όγκους, αλλά η σιλουέτα της δεν μαγνήτιζε τα βλέμματα'
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.727
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μια ζωη πουστροπροπαγανδα ολοι τους με τα υδροπνευματικα...
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Α ναι εννοείται αυτό.. Εννοώ έγκλημα που το δώσατε.. Τέτοια αυτοκίνητα σε τέτοια κατάσταση δεν δίνονται..
Το ξέρω ότι αυτό εννοούσες , απλά τα γράφω για κάποιους που δεν γνωρίζουν!:love:
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Μια ζωη πουστροπροπαγανδα ολοι τους με τα υδροπνευματικα...
Καινούργιος τύπος προπαγάνδας αυτός? hmmm:yikes.gif:Εσύ James τι θα έλεγες? Παντού συνομωσίες και προπαγάνδα βλέπεις για τη Citroen :lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.727
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχεις δικιο ατυχης χρηση της ελληνικης γλωσσας:lol: Υπουλη,αυτο ηθελα να τονισω,αυτο ειναι το νοημα. Απλα καμια φορα δε κρατιεμαι και ειμαι βρωμοστομος χαχα Αν διαβασες το αρθρο ειναι προφανες οτι θελει να κανει αφιερωμα ουσιαστικα θαβωντας. Αυτο το αυτοκινητο δεν ηταν μονο ανεση και οδικη συμπεριφορα οπως αφηνει να εννοηθει. Οταν λοιπον κανεις αφιερωμα απλα για γραψεις "τα δικα σου" τοτε ναι ειναι υπουλο. Οποτε δε βλεπω εγω συνομωσιες πιστευω.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.845
Reaction score
4.221
Πόντοι
777
Age
48
Ψιλομ@λ@κιες γραφει το αρθρο σε αρκετα σημεια, σορρυ κιολας...

Το αυτοκινητο κατα τ αλλα, χαρμα ιδεσθαι :love:
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς... Πώς ειναι δυνατόν σε μερικές γραμμές ενός άρθρου να ειπωθούν τόσες πολλές ανοησίες.
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Εχεις δικιο ατυχης χρηση της ελληνικης γλωσσας:lol: Υπουλη,αυτο ηθελα να τονισω,αυτο ειναι το νοημα. Απλα καμια φορα δε κρατιεμαι και ειμαι βρωμοστομος χαχα Αν διαβασες το αρθρο ειναι προφανες οτι θελει να κανει αφιερωμα ουσιαστικα θαβωντας. Αυτο το αυτοκινητο δεν ηταν μονο ανεση και οδικη συμπεριφορα οπως αφηνει να εννοηθει. Οταν λοιπον κανεις αφιερωμα απλα για γραψεις "τα δικα σου" τοτε ναι ειναι υπουλο. Οποτε δε βλεπω εγω συνομωσιες πιστευω.
Η GS-A έχει γράψει ιστορία! Η προπαγάνδα δεν μπορει να τη σβήσει!!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.727
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κι ομως Γιαννη, και νομιζω συμφωνεις, η GS-A δε εχει τη θεση και την αναγνωριση που της αξιζει στη παγκοσμια αυτοκινηστικη κουλτουρα και ιστορια.
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Κι ομως Γιαννη, και νομιζω συμφωνεις, η GS-A δε εχει τη θεση και την αναγνωριση που της αξιζει στη παγκοσμια αυτοκινηστικη κουλτουρα και ιστορια.
Συμφωνώ απόλυτα! Και αυτό αντανακλά και στις τιμές που ακόμα είναι πολύ χαμηλές και είναι δείκτης της συγκεκριμένης κατηγορίας . Βλέπεις ότι και η alfsud που είναι και η μόνη '' ανταγωνίστρια '' δεν ανεβάζει τιμές!!! Η GS-A είναι δείκτης της κατηγορίας αυτής , όταν αρχίσει να ανεβαίνει θα παρασύρει γενικά και τα υπόλοιπα!
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
O LJK Setright για τη GS, από το περιοδικό CAR:

"That was in 1967; three years later there were two new mental stimulants from Citroen, the SM and the GS. The former was, in retrospect, no more than a fascinating demonstration of all the things that needed to be done and could in due course be properly done when electronic micropressors became cheap enough. The latter became important because its shape was to be copied for the bodywork of all those multitudes of cars which were mechanically aggrandised Fiat 128s under the skin; but the GS was in fact a very good and very clever car, paving the way for the bigger CX which made its untimely debut just as the fuel crisis took hold. Each was in its own category the most modern car of its time, and for a long time would remain so; each might fairly be described as the thinking man’s car – and together they demonstrated that there were not many customers who qualified".

Το 1995 έγραψε ένα άρθρο για τις Citroen στους 4 Τροχούς (χρόνια φίλος με τον Καββαθά), όπου διηγήθηκε τη δοκιμή που έκανε στη GS κατά την αξιολόγηση για το διαγωνισμό του αυτοκινήτου της χρονιάς (δυστυχώς, σε κάποια "ατακτοποίηση" της μητέρας μου χάθηκε το άρθρο...). Εκεί ανέφερε ότι όταν έκανε μπάνιο στο ξενοδοχείο εκείνο το απόγευμα, παρατήρησε μελανιές από τη ζώνη στο σώμα του λόγω του φοβερού κρατήματος της GS, κάτι που δεν είχε παρατηρήσει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο έως τότε!

Εύχομαι αυτό και το άρθρο που ακολουθεί να το διαβάσουν κάποιοι "ειδικοί" του αυτοκινητικού τύπου για να μαθαίνουν και να μην παραπληροφορούν, ούτε να είναι εμπαθείς.... Δεν είμαστε κοντόφθαλμοι "οπαδοί", απλώς λέμε την αλήθεια.
 
Last edited:
Top Bottom