Δυστυχως τωρα δε μπορώ να σου πω μια σωστή γνώμη. Οταν με το καλό το φτιάξω θα σου πώ. Γενικότερα όμως ειμαι της αποψης "σχεδιάστηκε έτσι, θα λειτουργεί καλύτερα έτσι", αν βέβαια λειτουργεί σωστά.
Aκόμα και οδηγοί αγώνων, κάνουν καλλίτερους χρόνους με ΑΒS.. Επειδή γνωρίζω ότι το φρενάρισμα αν ξέρεις να χειριστείς το αμάξι είναι καλύτερο χωρίς abs.
Aκριβώς Μανώλη. Και στην ΒΧ και στην CX η μεγαλύτερη έννοια μου είναι το βρεγμένο...το ΒΧ χαντια και τα αλλα υδρο με λημ χρειαζονται το ΑΒΣ διοτι το φρενο ειναι σαν μια βαλβιδα ον οφφ σε συγκριση με τα αλλα συμβατικα.....προσωπικα δημητρη θα διαφωνησω το ΑΒΣ το χριεαζεσε σε περιπτωση πολυ αποτομου φρεναρισματος....και αν δεν εχεις περιθωριο να πας δεξια η αριστερα πχ αριστερα αντιθετο με κινηση δεξια μπαριερες τοτε ο κωλος του μπροστινου ειναι μονοδρομος....χωρις ΑΒΣ με αποτομο φρενο απλα θα συρθεις στην ασφαλτο χεροτερα αν ειναι βρεγμενη και η ταχυτητα σου θα ειναι λιγο μικροτερη απο πριν πατησεις φρενο.....
Τι γραναζει φοράει η πέμπτη του? Μου φένεται μακρύ για να βγάζει 230 235. Εκτός αν χαλάει το βήμα λογο ελαστικών . Την εχει ξανακυκλοφορισσει η βρίσκεται σε ακινησία ακόμα?H πρωτη που ανεφερα ειναι αυτη:
Τούμπανο.
Για τις ζάντες δεν θα διαφωνήσω με όλο το σεβασμό στο ΔημήτρηΑΨΟΓΗ αλλα για μενα παντα υποκειμενικο ειναι αυτο θα εβαζα τις εργοστασιακες ζαντες σε μαυρο χρωμα και 2 σιριτια στο πλαι μπλε κοκκινο....αλλα και ετσι μου κανει!!!