Συμφωνώ απόλυτα!!!Και αυτό ακριβώς ήταν η Citroen! Ένα όραμα στο μέλλον, μακρύτερα, ψηλότερα, πιο άνετα, ασφαλέστερα....
Συμφωνώ απόλυτα!!!Και αυτό ακριβώς ήταν η Citroen! Ένα όραμα στο μέλλον, μακρύτερα, ψηλότερα, πιο άνετα, ασφαλέστερα....
Το DC3/C47 ήταν πραγματικά θρύλος. Όπως θρύλος ήταν π.χ. και το Ford T. Το παράδειγμά μου αναφερόταν κυρίως στη χρονολογική και ως αποτέλεσμα, στην τεχνολογική/επιστημονική απόσταση που χωρίζει τα 2 αεροπλάνα για να τονίσω τη μεγάλη διαφορά 2 αυτοκινήτων που είναι σύγχροναΚάπως άστοχο παράδειγμα,
εάν σκεφτείς ότι η Ντακότα είναι ένας θρύλος αποτελεσματικότητας της πολεμικής και πολιτικής ιστορία,
ενώ το Κονκόρντ καταγράφηκε στο συλλογικό υποσυνείδητο ως μία υπεροπτική ελιτίστικη αποτυχία.
Για όλους όσους βρίσκονταν στο ελικόπτερο πολύ κρίμα.Πολύ κρίμα και για τον Κόμπε αλλά και για το κοριτσάκι του που έφυγε μαζί του.. Φυσικά και για τους άλλους 7
Σιγά μη σου ξέφευγε αυτή η λεπτομέρειαΤο 2cv εχει ανακατασκευαστει απο μελος μας πριν παει στον τωρινο κατοχο!
Στην Ιαπωνία έχουν σε πολύ μεγάλη εκτίμηση την Citroën.
την λιγότερη εκτίμηση στην Σιτροέν την έχει η ίδια η Σιτροέν.Στην Ιαπωνία έχουν σε πολύ μεγάλη εκτίμηση την Citroën.
Μην τους αδικούμε. Κάποια στιγμή όντως κάποιοι προσπάθησαν να ξεχάσουν το ιστορικό και ένδοξο παρελθόν της εταιρίας. Δεν ισχύει πλέον. Και στο επίσημο site αλλά και στα κανάλια του YouTube της Citroen όλων των χωρών υπάρχουν βίντεο με τα ιστορικά της εταιρίας τα οποία μάλιστα ανανεώνονται τακτικάτην λιγότερη εκτίμηση στην Σιτροέν την έχει η ίδια η Σιτροέν.
Εταιρία με τόσους φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο, και αρνείται την ιστορία της
Ειδικά αυτό το αστείο με την DS kai thn SΜ 'που δεν είναι πια Σιτροέν'...