- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 8.453
- Reaction score
- 19.458
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πρώτη φορά ακούω κι εγώ παραμόρφωση από φρενάρισμα! Φοβερό!
Δεν παίζει να έγινε στην Ελλάδα αυτό.Μιλαμε για ελληνικο ΚΤΕΟ;
Αν ναι,θα πρεπει να προκειται για πολυ δυνατο φρεναρισμα.Ελπιζω η ΒΧ να συμπεριφερθηκε αναλογως.
στην Γαλλία. Δεν ξέρω πότε έγινε καν το επίμαχο φρενάρισμα, δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο να θυμάμαι. Προφανώς κάποιο φρενάρισμα.Μιλαμε για ελληνικο ΚΤΕΟ;
Αν ναι,θα πρεπει να προκειται για πολυ δυνατο φρεναρισμα.Ελπιζω η ΒΧ να συμπεριφερθηκε αναλογως.
ίσως να μην το εξέφρασα καλά με την λέξη παραμόρφωση. Αυτό που λέει ο Μανώλης παρακάταω, από κάποιο μπλοκάρισμα.Πρώτη φορά ακούω κι εγώ παραμόρφωση από φρενάρισμα! Φοβερό!
Γενικά, το 2017 άλλαξαν τα σημείο ελέγχου στα γαλλικά ΚΤΕΟ κι έχουν γίνει πολύ αυστηρά, και πάρα πολλοί διαμαρτύρονταιαμα δεν εχει αβς το δυνατο φρενο κοκκαλωσε τα λαστιχα και τα εφαγε μονο εκει που συρθηκαν το ιδιο επαθα στο παρελθον με ενα φιατ που τραβηξα χειροφρενο και μετα ακουγα θορυβους
μπορείς αν το ταξινομήσεις στην Ελλάδα κανονικά.Δηλαδή με αυτή την λογική εάν πάρω ένα ιστορικό όχημα από Γαλλία δεν μπορώ να το κυκλοφορησω στην Ελλάδα με κρατικές πινακίδες? Μόνο με ιστορικά νούμερα? Δέσμευση...
Ότι θα έπρεπε να ισχύει και εδώ, αλλά εδώ είναι το θέατρο του παραλόγου σε άπειρα πράγματα, μαζί και σε αυτό...Η κυκλοφορία με ιστορικές δεν έχει κανένα περιορισμό. Ίσα-ίσα επιτρέπεται και στο κέντρο των πόλεων, όπου για περιβαλλοντικούς νόμους απαγορεύεται η κυκλοφορία παλιών ρυπογόνων με συμβατικές πινακίδες.
Το πνεύμα του νόμου είναι ότι το όχημα δεν χρησιμοποιείται πλέον για τον σκοπό που κατασκευάστηκε (μετακίνηση), αλλά είναι πλέον αντικείμενο συλλογής
den itan programmatismeno na figei... Tixaia egine...Χαρμολυπη. Πολύ τυχερό αυτοκίνητο πάντως και τρελή η πορεια του!
Την νέα CX εννοείς ή κάτι άλλο?Eksallou, tin alli vdomada ftanei o antikatastatis...
tin CXΤην νέα CX εννοείς ή κάτι άλλο?