- Εγγραφή
- 1 Δεκεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.052
- Reaction score
- 26.870
- Πόντοι
- 1.607
Ενταξει ...κουβερτουλα να βρουμε να απλωσουμε στο γκαζον...Θα ρθω, θα ρθω
Ενταξει ...κουβερτουλα να βρουμε να απλωσουμε στο γκαζον...Θα ρθω, θα ρθω
-χερουλια στις πορτες ηλεκτρικα
-ηλεκτρονικο χειροφρενο
-εκκινηση με κουμπι/καρτα
-οθονες αφης, που θελεις πολλα πατηματα για απλες λειτουργιες
-τοσες ζωνες κλιματισμου για ενα χωρο 1.5 επι 1.8 μετρα
-δεκαδες ηλεκτρικες ρυθμισεις για ενα καθισμα, το οποιο τελικα ειναι υπερβολικα σκληρο και δε γινεται με τπτ ανετο
-τεραστιοι τροχοι και ελαστικα χαμηλυ προφιλ. φθειρονται γρηγορα ειναι πανακριβα, δεν ειναι ανετα.
-τεραστιες διαστασεις. το τετραθυρο φιεστα είναι πιο μεγαλο πια από μια Ξαντιά σε μηκος. μια τριαρα πιο μεγαλη από την επταρα του 1977.
-πολύ μεγαλα μπροστινα κολονάκια. μπορεί να μην δεις πεζό σε κλειστη στροφή!
oχι και συγγνώμη που δεν το διευκρίνισα.Στο 25 baccara αναφέρεσαι στο από πάνω ποστ?
Και επίτρεψέ μου Νίκο να προσθέσω σε αυτά που τόσο ωραία λες, απίστευτο βάρος! Το μεγάλο βάρος είναι ένας φοβερός εχθρός της αυτοκίνησης και προσπαθούν να νικήσουν την αδράνεια και απηρχαιωμένες αρχιτεκτονικές με ηλεκτρονικά μέσα (έχω σιχαθεί τους ημιάκαμπτους άξονες με την αστάθειά τους σε ανωμαλίες στην κορυφή μίας στροφής, ή τα άκομψα χτυπήματά τους στις λακκούβες) και όχι να φτιάξουν εξ' αρχής ένα μηχανολογικά άρτιο αυτοκίνητο το οποίο να έχει εγγενώς το προτέρημα του σωστού στησίματος και οδικής συμπεριφοράς στο δρόμο. Κατά τη γνώμη μου εκεί είναι το στοίχημα, ναι στην τεχνολογία, αλλά να γίνονται περισσότερα με λιγότερα. Πρώτα σωστή αρχιτεκτονική, νέα και προσιτά υλικά και μετά ηλεκτρονικές εφαρμογές, οι οποίες να είναι απλοποιημένες.-χερουλια στις πορτες ηλεκτρικα
-ηλεκτρονικο χειροφρενο
-εκκινηση με κπυμπι/καρτα
-οθονες αφης, που θελεις πολλα πατηματα γι ααπλες λειτουργιες
-τοσες ζωνες κλιματισμου για ενα χωρο 1.5 επι 1.8 μετρα
-δεκαδες ηλεκτρικες ρυθμισεις για ενα καθισμα, το οποιο τελικα ειναι υπερβολικα σκληρο και δε γινεται με τπτ ανετο
-τεραστιοι τροχοι και ελαστικα χαμηλυ προφιλ. φθειρονται γρηγορα ειναι πανακριβα, δεν ειναι ανετα.
-τεραστιες διαστασεις. το τετραθυρο φιεστα είναι πιο μεγαλο πια από μια Ξαντιά σε μηκος. μια τριαρα πιο μεγαλη από την επταρα του 1977.
-πολύ μεγαλα μπροστινα κολονάκια. μπορεί να μην δεις πεζό σε κλειστη στροφή!
!!!!!! Τα είπες όλα φίλε Νικηφορε!!!!Και επίτρεψέ μου Νίκο να προσθέσω σε αυτά που τόσο ωραία λες, απίστευτο βάρος! Το μεγάλο βάρος είναι ένας φοβερός εχθρός της αυτοκίνησης και προσπαθούν να νικήσουν την αδράνεια και απηρχαιωμένες αρχιτεκτονικές με ηλεκτρονικά μέσα (έχω σιχαθεί τους ημιάκαμπτους άξονες με την αστάθειά τους σε ανωμαλίες στην κορυφή μίας στροφής, ή τα άκομψα χτυπήματά τους στις λακκούβες) και όχι να φτιάξουν εξ' αρχής ένα μηχανολογικά άρτιο αυτοκίνητο το οποίο να έχει εγγενώς το προτέρημα του σωστού στησίματος και οδικής συμπεριφοράς στο δρόμο. Κατά τη γνώμη μου εκεί είναι το στοίχημα, ναι στην τεχνολογία, αλλά να γίνονται περισσότερα με λιγότερα. Πρώτα σωστή αρχιτεκτονική, νέα και προσιτά υλικά και μετά ηλεκτρονικές εφαρμογές, οι οποίες να είναι απλοποιημένες.
Το μαγαζι υπαρχει ακομα και το συνεργειο ..ισως απ εξω εχει ακομα καποια κουφαρια απο dacia ..Θεωρω οτι εδω ειναι το πιο καταλληλο νημα για να το αναφερω..
Παλιο καταστημα με ανταλλακτικα γαλλικων,πεταξε ολο του το στοκ απο παλια ανταλλακτικα renault-citroen-dacia-simca κλπ.
Καταφερα να εντοπισω καποια απο αυτα,στο παζαρι του Ελαιωνα.Πηγαμε μαζι με φιλο,και πηρε καποια που χρειαζοταν.Μας εδωσαν μαζι και σακουλες απο το παλαι ποτε μαγαζι..
picture hoster
Φανταζομαι θα εχει και πραγματα απο παλια citroen.Ξεχωρισα σιγουρα μπροστινα φαναρια απο axel..
Αφορά decal για fifties...Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι..
Είχα παραγγείλει κάποια Decals, μεταξύ αυτών και αυτό
View attachment 17927
Γνωρίζεται αν μπαίνει στο 2CV6 η είναι για άλλο μοντέλο?