Χθές το πρωί, ο ανηψιός μου πήρε τη xantia, καί επιτέλους, τοποθετήθηκαν οι 70άρες σφαίρες μπροστά, καί οι 55άρες πήραν θέση στον πίσω άξονα. Μετά πέρασε ΚΤΕΟ, όπου βρέθηκε σε εξαιρετικά καλή κατάσταση(δεν θα πώ άριστη). Το μόνο αρνητικό είναι τα μπαλάκια μπροστά που αρχίζουν καί παίρνουν μπόσκα(21,5 χρόνια είναι αυτά). Τα καυσαέρια είναι όπως έπρεπε να είναι, τα φρένα άψογα, καί το σχόλιο πού έκανε ο τεχνικός για την απορόφηση κραδασμών ελέγχωντάς το 2 φορές ήταν ότι 1η φορά βλέπει τέτοια ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ με τόση απόσβεση. Αυτό μου μετέφερε ο ανηψιός μου, επαγγελματίας οδηγός.
Μετά από 18 χρόνια συμβίωσης, την έκανα όπως είχα κάποτε την gs, καί μετά την bx. Απίστευτα μαλακή.
1 ώρα βόλτα χθές το βραδάκι, 3 ώρες σήμερα το πρωί καί αλλες 2 τώρα το απόγευμα, για να ξανανιώσω την αίσθηση στρώματος νερού ή μαγικού χαλιού.
Οι σφαίρες παραγγέλθηκαν την Μ.Πέμπτη. Ήρθανε την τρίτη μετά του Θωμά(7-5) καί ήταν 55άρες. Στάλθηκαν πίσω καί οι 70άρες ήλθαν ακριβώς την επόμενη τρίτη (14-5). Από τότε λόγω φόρτου εργασίας, δεν προλάβαινα τις ώρες των συνεργείων που δουλεύουν ως τις 16.00-16.30 μόλις χθές αξιώθηκα να βάλω τις σφαίρες.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι το αυτοκίνητο μαλάκωσε πάρα πολύ σε σχέση με το σετ 55/40 που είχα πρίν και ακόμα περισσότερο με το 55/30 που είχε από τη μάνα του. Πρέπει οπωσδήποτε να το συνηθείσω, ή μάλλον να το ξανασυνηθείσω, όσον αφορά τις αντιδράσεις τού αμαξώματος.
Σε απότομο φρενάρισμα βουτάει η μούρη, σηκώνεται ο κώλος σε 1η φάση, ο οποίος σε 2-3 δεύτερα κάθεται ακολουθώντας το μπροστινό μέρος.
Παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές.
Στα φανάρια ανεβοκατεβαίνει το πίσω μέρος, ανάλογα την ένταση με την οποία πάτησα το φρένο.
Γενικά μέσα στην πόλη (μικρές ταχύτητες), η οδήγηση δεν έχει διαφορά πέρα από του ότι είναι πιο μαλακό. Έξω σε ευθείες π.χ. εγνατία, θέλει ήρεμες αντιδράσεις όσον αφορά φρένα.
Σε στροφιλίκια ανηφορικά τίποτα. Σε κατηφορικά θέλει προσοχή σε στροφές με φρένα γιατί σηκώνει το πίσω μέρος.
Σε νορμάλ οδήγηση με νορμάλ ταχύτητες απαιτεί πολύ λιγότερη προσοχή.
Απλά έγινε αυτοκίνητο για να απολαμβάνω οδήγηση καί μετακίνηση.
Αυτά προς το παρών. Περισσότερα σε βάθος χρόνου, να κοπάσει λίγο καί ο πρώτος ενθουσιασμός.