- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 8.545
- Reaction score
- 19.710
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ποσο μ αγαπατε ρε γμτ
Με τασια croissete αγοραστηκε και η δικη μας 2400 pallas το '97...Αν ειναι δυνατον... Με το που παρκαρε εξω απο το σπιτι θυμαμαι τον πατερα μου να τα βγαζειπάντως τα αεροδυναιμκά τάσια την αδικούσαν αισθητικά...
Πάντως Μανώλη η πάγια ευχή μου είναι να βρεθεί η κατάλληλη συγκυρία και ευκαιρία να τα πούμε όλοι από κοντά! Όσο μακριά και αν είμαστε...Νικο παλι καλα αμα γυρισει ο χρηστος μονιμα φροντισε ΕΣΥ να φυγεις
η cx εχει υπερβολικό βάρος μπροστά, 72-28 αναλογία, και οι πρεστίζ ήταν ακόμα χειρότερες, μέχρι ένα σημείο πάντως η σιτροέν προσπαθούσε να φτιάξει τότε εμπροσθοβαρή οχήματα, ds, cx τα πιο χαρακτηριστικά....tha diafoniso...to GS as poume ine pio balanced apo mia kefalobari CX...akoma ke oi BX ine anoteres se afti tin askisi...
Θα συμφωνήσω εκτός από 2 σημεία! Το μοτέρ 1300cc με τα 65 άλογα είναι πάρα πολύ ζωηρό και φτάνει τα 180χιλ. άνετα!!!! όσο για το φτωχό εσωτερικό ο ανταγωνισμός ήταν πολύ χειρότερος. Η PALLAS δε ήταν σε άλλη κατηγορία!!!!η cx εχει υπερβολικό βάρος μπροστά, 72-28 αναλογία, και οι πρεστίζ ήταν ακόμα χειρότερες, μέχρι ένα σημείο πάντως η σιτροέν προσπαθούσε να φτιάξει τότε εμπροσθοβαρή οχήματα, ds, cx τα πιο χαρακτηριστικά.
το GS /Α το έχω στην καρδιά μου. ακόμα και οι σιτροενάκηδες δεν συνειδηοτοποιούν πως σε κάποια σημεία είναι ανώτερο και από ds, sm, cx.
το προδίδει ο θόρυβος του αερόψυκτου, οι αδύναμοι κινητήρες και το φτωχό εσωτερικό.
Να σημειωθει επίσης πως η Pallas είχε οροφή βινυλίου πράγμα που καμία Mercedes και BMW δεν είχε. Μόνο οι Rolls-Royce Silver Shadow (νομιζω) είχαν τέτοια τότε...Θα συμφωνήσω εκτός από 2 σημεία! Το μοτέρ 1300cc με τα 65 άλογα είναι πάρα πολύ ζωηρό και φτάνει τα 180χιλ. άνετα!!!! όσο για το φτωχό εσωτερικό ο ανταγωνισμός ήταν πολύ χειρότερος. Η PALLAS δε ήταν σε άλλη κατηγορία!!!!
φτωχό σε σχεση με ds, cx το εσωτερικό.μόνο 1.1 εχω οδηγήσειΘα συμφωνήσω εκτός από 2 σημεία! Το μοτέρ 1300cc με τα 65 άλογα είναι πάρα πολύ ζωηρό και φτάνει τα 180χιλ. άνετα!!!! όσο για το φτωχό εσωτερικό ο ανταγωνισμός ήταν πολύ χειρότερος. Η PALLAS δε ήταν σε άλλη κατηγορία!!!!
εντάξει μπορεί να μην είχαν οι merc, αλλά τα φορντ κορτίνα είχαν!Να σημειωθει επίσης πως η Pallas είχε οροφή βινυλίου πράγμα που καμία Mercedes και BMW δεν είχε. Μόνο οι Rolls-Royce Silver Shadow (νομιζω) είχαν τέτοια τότε...
βινύλιο μόνο κατά παραγγελία !Να σημειωθει επίσης πως η Pallas είχε οροφή βινυλίου πράγμα που καμία Mercedes και BMW δεν είχε. Μόνο οι Rolls-Royce Silver Shadow (νομιζω) είχαν τέτοια τότε...
Θέλω να πω πως οι Mercedes δεν είχανε ουτε κατα παραγγελία.βινύλιο μόνο κατά παραγγελία !
Η Mercedes όπως και οι Citroen δεν είχαν ανάγκη το βινύλιο για να είναι αυτές που είναι!!! Είχαν πολλά να πουν και χωρίς!!Θέλω να πω πως οι Mercedes δεν είχανε ουτε κατα παραγγελία.
Βεβαίως, αλλά το βινύλιο δίνει ακόμη ανώτερη αίσθηση. Τα Ford για παράδειγμα και ολόκληρα να τα καλύψεις με βινύλιο, δεν φτάνουν το επίπεδο της Citroen και της Mercedes. Και η Neue Klasse της BMW όμως είναι ωραία αυτοκίνητα. Είχε ένας θείος μου μια BMW 2000. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο!!!Η Mercedes όπως και οι Citroen δεν είχαν ανάγκη το βινύλιο για να είναι αυτές που είναι!!! Είχαν πολλά να πουν και χωρίς!!
Να το βλεπεις καλο ηταν οντως... Κι εμενα μ αρεσε!Είχε ένας θείος μου μια BMW 2000. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο!!!
τι σε νοιάζει; η εοεε δεν εκδιδει πια πινακίδες κι αυτό φαινεται ήταν το ζητούμενο...Όλοι μας περιμένουμε εδώ και 7 μήνες την περιβόητη υπογραφή (και ούτε πρόκειται να τη βάλει ο "αρμόδιος" υπουργός, έτσι όπως πάνε...)
Να την χαίρεσαι προσωρινά έστω και έτσι. Τελειώνουν τα ψωμιά των ορφανών του Στάλιν..Σήμερα συμπληρώθηκαν 2 χρόνια από τότε που την οδήγησα για πρώτη φορά! Έναν χρόνο και κάτι τη χάρηκα, 10 μήνες κλειδωμένη μέσα. Όλοι μας περιμένουμε εδώ και 7 μήνες την περιβόητη υπογραφή (και ούτε πρόκειται να τη βάλει ο "αρμόδιος" υπουργός, έτσι όπως πάνε...)
Πράγματι είναι.. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια.. Θυμάμαι σαν χθες που είχα έρθει να πάρω το παρπρίζ της DS που κουβάλαγε από την Αυστρία με την φορτωτική.Και γράφω πολύ σπάνια σε αυτό το thread διότι αισθάνομαι σα να είναι (και είναι) αυτοκίνητο όλων μας!
Αμήν! Και σκέφτομαι αυτό που λέγαμε, για πιο δραστικά μέτρα, εάν το αντέχω οικονομικά και όχι τα ημίμετρα της ομηρίας στο "Ελληνικο" καθεστώς του ιστορικού αυτοκινήτου.Πράγματι είναι.. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια.. Θυμάμαι σαν χθες που είχα έρθει να πάρω το παρπρίζ της DS που κουβάλαγε από την Αυστρία με την φορτωτική.
Ας ελπίσουμε το συντομότερο να μπορούμε να τα χαιρόμαστε πάλι...