Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Ιστορικά οχήματα: Μια αδιΚΥΑ που πρέπει να διορθωθεί
Δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών επί της ουσίας απαγορεύουν την κυκλοφορία των Ιστορικών Οχημάτων (ΙΟ).
Χιλιάδες ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων σε όλη τη χώρα κοιτάζουν απογοητευμένοι να μαραζώνουν ακινητοποιημένα τα αυτοκίνητα που με κόπο, μεράκι και πολλά χρήματα συντηρούν και αναπαλαιώνουν.
Η αιτία; Δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών τον Οκτώβριο του 2017 και τον Φεβρουάριο του 2019, με τις οποίες επί της ουσίας απαγορεύεται η κυκλοφορία των Ιστορικών Οχημάτων (ΙΟ).
Οι αιτίες αυτής της απίθανης κατάστασης πολλές: αλληλοκαρφώματα των ομοσπονδιών του χώρου, μια -ως συνήθως- άστοχη κρατική παρέμβαση, περισταστικά κατάχρησης των πινακίδων, κλπ.
Το αποτέλεσμα είναι να ζημιωθούν πρώτα και κύρια οι κάτοχοι των ιστορικών οχημάτων, να ακυρώνονται εκδηλώσεις η μία μετά την άλλη και κατ’ επέκταση να ζημιώνονται χιλιάδες επαγγελματίες (συνεργεία, ηλεκτρολογεία, φανοποιεία – βαφεία, ταπετσέρηδες, κλπ), αλλά και όσοι εντός ή εκτός πόλεων φιλοξενούσαν τέτοιες εκδηλώσεις και έφερναν χρήμα ακόμη και σε μικρά χωριά.
Το ακόμη πιο τραγελαφικό είναι ότι οι κάτοχοι ΙΟ είναι υποχρεωμένοι να ασφαλίζουν αυτοκίνητα που απαγορεύεται να κυκλοφορούν, καθώς διαφορετικά, στη σχετική online βάση δεδομένων των ασφαλιστικών εταιρειών, θα εμφανίζονται ως ανασφάλιστα και θα κινδυνεύουν με πρόστιμο.
Η νοοτροπία των αρμόδιων κρατικών αξιωματούχων ενδεικτική της κατάστασης. «Α, ενδιαφέρεσαι για τους πλούσιους με τις τζάγκουαρ;», μου έλεγε προ καιρού στη Βουλή ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών, όταν του έθεσα το ζήτημα. Αδυνατούσε (ή αδιαφορούσε) να καταλάβει ότι «οι πλούσιοι» δεν έχουν πρόβλημα, γιατί οι συλλέκτες ιστορικών Rolls Royce, Ferrari, Porsche μπορούν να βγάλουν πινακίδες σε όποια χώρα θέλουν, πληρώνοντας όσο χρειαστεί.
Το πρόβλημα αφορά για άλλη μια φορά τη μεσαία τάξη, τις οικογένειες που έχουν κρατήσει και έχουν φτιάξει τον «βάτραχο» του παππού, το mini cooper των φοιτητικών χρόνων, το 2CV που πάντα ονειρεύονταν, τον «σκαραβαίο» που μεγάλωσε 3-4 γενιές. Ακόμη και τα μεγάλου κυβισμού BMW 2002 ή μια παλιά Mercedes w114 που άντεξαν και αξίζουν να βγαίνουν μερικές βόλτες το μήνα. Και πολλοί δεν έχουν μόνο ένα…
Με ευθύνη των ομοσπονδιών (ΕΟ-ΦΙΛΠΑ, ΕΟΟΕ, ΕΛΠΑ) και του υπουργείου, έπεσε ένα πραγματικό «μαύρο» στα ιστορικά οχήματα, δημιουργώντας άλλη μια θλιβερή πανευρωπαϊκή πρωτιά για την Ελλάδα.
Ας δούμε πρώτα τι ισχύει σε άλλες χώρες
Γερμανία:
Υπάρχουν –προαιρετικά- κρατικές ιστορικές πινακίδες (H-Kennzeichen) για οχήματα άνω των 30 ετών που βρίσκονται σε άριστη εργοστασιακή κατάσταση. Έχουν ετήσιο φόρο (κάτι σαν τέλη κυκλοφορίας) περίπου 190 ευρώ και μειωμένη ασφάλεια. Η κυκλοφορία τους είναι εντελώς ελεύθερη, ακόμη και στους «πράσινους» δακτυλίους κάποιων γερμανικών πόλεων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν πολύ μειωμένα ασφάλιστρα και σε κάποιες περιπτώσεις με περιορισμό χιλιομέτρων (π.χ. 10.000 το χρόνο, άπιαστο για μια αντίκα ούτως ή άλλως). Αρχικό εφάπαξ κόστος πιστοποίησης, ΚΤΕΟ και έκδοσης των πινακίδων περίπου 150-300 ευρώ, ανάλογα με το κρατίδιο.
Αγγλία:
Ακόμη πιο απλό σύστημα, καθώς η Αγγλία, μια χώρα με μεγάλη παράδοση στα ιστορικά οχήματα, δεν έχει καθεστώς ιστορικών πινακίδων. Από τον Μάιο του 2018 οχήματα άνω των 40 ετών απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας και από το ΚΤΕΟ ως θεωρούμενα ιστορικά (Vehicle of Historic Interest - VHI), έχουν όμως υποχρέωση να τα διατηρούν σε άριστη κατάσταση. Μέχρι το Μάιο του 2018 είχαν ένα μεικτό σύστημα όπου οχήματα μέχρι το ’60 απαλλάσσονταν από ΚΤΕΟ και τέλη, ενώ τα νεότερα, ανάλογα με τη χρονολογία, από τέλη ή/και ΚΤΕΟ.
Tι πρέπει να κάνουμε εμείς
Στην Ελλάδα το μακροχρόνιο καθεστώς χορήγησης ιστορικών πινακίδων από τρεις διαφορετικές ομοσπονδίες καθιστά σχεδόν αδύνατη την κατάργησή τους.
Επομένως, η αφαίρεση της έκδοσης από τις ομοσπονδίες και η χορήγηση μίας και ενιαίας κρατικής πινακίδας είναι ένα σωστό μέτρο, κοντά στο γερμανικό μοντέλο. Αυτό είναι και το μόνο θετικό σημείο της πρόσφατης ΚΥΑ και πέραν τούτου ουδέν.
Η ρύθμιση που προβλέπεται στην ΚΥΑ για χορήγηση πιστοποιητικών από τις ομοσπονδίες και μάλιστα ανά διετία είναι απαράδεκτη. Οι κάρτες FIA/FIVA που ήδη χορηγούνται με 10ετή διάρκεια είναι υπεραρκετές. Οι ομοσπονδίες πρέπει να φροντίσουν τα έσοδά τους με τις συνδρομές των μελών τους, με εισιτήρια εκδηλώσεων ή άλλους εμπορικούς τρόπους και πάντως όχι μέσω χαριστικών ρυθμίσεων από το κράτος.
Προφανώς θα χρειαστεί ένας επανέλεγχος όσων ήδη έχουν ιστορικές πινακίδες για να μετατραπούν σε κρατικές ιστορικές και αυτό θα έχει ένα εφάπαξ κόστος. Εδώ πρέπει να ληφθούν υπόψιν αρκετές υποκατηγορίες οχημάτων, ώστε να μην αποκλειστούν ΙΟ και υποστούν τεράστια οικονομική ζημιά οι ιδιοκτήτες τους. Π.χ. οχήματα που έχουν κάνει οριστική διαγραφή στο υπουργείο (γιατί ο ιδιοκτήτης ήταν καλυμμένος με το αρχικό καθεστώς των ιστορικών πινακίδων), ιστορικά οχήματα από τρίτες χώρες (κυρίως ΗΠΑ – Καναδάς) που έχουν εκτελωνιστεί μόνο ως αντίκες, γιατί η νομοθεσία απαγορεύει τον εκτελωνισμό ως κανονικά ΙΧ, οχήματα που έχουν μεταβιβαστεί με απλές υπεύθυνες δηλώσεις και πολλές άλλες περιπτώσεις.
Το κράτος και η όποια μεικτή επιτροπή πρέπει να φροντίσουν όλα αυτά να γίνουν με ταχύτητα αλλά και χωρίς αποκλεισμούς. Θα πρέπει να εξεταστεί –έστω και κατ’ εξαίρεση- ακόμη και η δυνατότητα έκδοσης κανονικών πινακίδων για όσους κατόχους ΙΟ το επιθυμούν, αλλά δεν τις διαθέτουν.
Το μείζον ζήτημα βέβαια είναι το θέμα της κυκλοφορίας. Οι προβλέψεις της ΚΥΑ για 2η και 4η Κυριακή κάθε μήνα και την 1η Τετάρτη για συνεργείο αγγίζουν ή ξεπερνούν τα όρια της γραφικότητας. Τα ΙΟ πρέπει να μπορούν κινούνται όποτε έχουν το χρόνο και τη διάθεση οι ιδιοκτήτες τους και όχι όποτε επιβάλλει ένας υπουργός. Για άλλους είναι εργάσιμες οι καθημερινές, για άλλους τα Σαββατοκύριακα, η ζωή έχει προχωρήσει από το ωράριο «Δευτέρα – Παρασκευή 8:00 - 16:00».
Ελεύθερη κυκλοφορία αλλά όχι δωρεάν
Επομένως, η κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων πρέπει να είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα είναι και δωρεάν.
Οι ιδιοκτήτες ΙΟ θα πρέπει να αποδεχτούν ότι θα υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας σε ένα συμβολικό ποσό για τα ελληνικά δεδομένα, π.χ. της τάξης των 50 -100 ευρώ ετησίως. Φυσικά θα πρέπει να ζητηθεί εξαίρεση από τα τεκμήρια.
Εννοείται πως όλα πρέπει να είναι ασφαλισμένα κανονικά, ενώ θα μπορούσε να συζητηθεί ακόμη και το θέμα του ΚΤΕΟ ανά διαστήματα, π.χ. πενταετία, από μια χρονολογία και πάνω μόνο (π.χ. μετά το 1960) ή/και με ειδικές προβλέψεις για οχήματα π.χ. της δεκαετίας του 1920, που δεν έχει νόημα να εξεταστούν σε φρένα και καυσαέρια ως κανονικά αυτοκίνητα.
Όλα αυτά πρέπει να συζητηθούν σε επίπεδο ομοσπονδιών, λεσχών και αρμοδίων, ώστε να καταλήξουν σε μια κοινή ολοκληρωμένη πρόταση προς το υπουργείο, ώστε να μπορεί να γίνει αποδεκτή από το κράτος χωρίς καχυποψία.
Είναι πραγματικά κρίμα το χόμπι και η περιουσία χιλιάδων φίλων του ιστορικού οχήματος, ενός στοιχείου πολιτισμού για μία χώρα, να καταστρέφεται από συλλόγους και κρατικούς αξιωματούχους κατώτερους των περιστάσεων.


http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/istorika-oximata-mia-adikua-pou-prepei-na-diorthwthei?fbclid=IwAR3qIElsfscr660yfhd2YtxDczkyKXpJ1fxOCTBCGO-wqbXJRSbNUZhb9Co
 
Το οποιο το δημοσιευεσε η ΦΙΛΠΑ με σχολιο ''μια ενδιαφερουσα αποψη...'' στο φβ...:lol: Οταν λεω και ξαναλεω οτι ολο αυτο το μπαχαλο ειναι απλη πολιτικη μεχρι να παγιωθει η αποψη οτι ''καλυτερα να παιρνει το κατιτις του το κρατος και να κυκλοφορουμε ελευθερα...'' Μιλημενα πραγματα απο μηνες τωρα οποιος και να κυβερναει...

Αυτο που μενει να λυθει εκτος των κρατικων πινακιδων ειναι τι θα γινει με τα μη εχων χαρτια...

Οσο για τη συναντηση που εκκρεμει στην οποια ειχα αναφερθει μερικα ποστ πισω ειναι πληροφορια που ειχα τη Πεμπτη απο προεδρο ''υπολεσχης''.
 
Oταν ολοι τρεχουν να μαζεψουν οτι δεν μπορουν...και παιζουν και με το μυαλο μας....


Ενα απο τα προβληματα της παλιας κρατεας ΕΛΠΑ ..που αναστηθηκε μαλλον στο φιλοτιμο ανθρωπων που δεν ειχαν σχεση με το παρελθον.... σε ολα τα επιπεδα και προσπαθουν....
Αλλα απο την αλλη ειναι σαν να ηρθαν απο τον Αρη και δεν γνωριζαν ...τι εγινε.... και ο κοσμος τρωει ...χορταρακι..... μα....

Μα δεν θα σωθουμε ποτε.....

Διαβαστε...


Η ΕΛΠΑ σχετικά με την υπ’ Αριθμόν Α ΟΙΚ 94748-4130, Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 570/19 τ. Β/25/02/2019) που αφορά την διαχείριση των Πινακίδων των Αγωνιστικών αλλά και Ιστορικών Οχημάτων, ενημερώνει ότι:
Για την Ελλάδα υπάρχει ΜΟΝΟΝ ένα μέλος που εκπροσωπεί την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ΔΟΑ (FIA – Federation International del’ Automobile), και αυτό είναι η ΕΛΠΑ.
Λόγω οικονομικής αδυναμίας της ΕΛΠΑ για την διοργάνωση των Διεθνών Αγώνων εξουσιοδοτήθηκε η ΟΜΑΕ για την διεξαγωγή τους. Η εξουσιοδότηση αυτή μετά από διαβουλεύσεις επιβεβαιώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Σπορ (World Sports Council), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ΟΜΑΕ κατέστη Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) διά την Ελλάδα στην σχέση του εξουσιοδοτηθέντος αντιπροσώπου (Delegate) της ΔΟΑ (FIA) με αντικείμενο την διοργάνωση Διεθνών Αγώνων, η ΟΜΑΕ δεν έλαβε ΠΟΤΕ την Αθλητική Ιδιότητα από την FIA.
Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) ήταν από το 1929 και παραμένει μέχρι σήμερα η ΕΛΠΑ η οποία είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κάτοχος της Εθνικής Αθλητικής Ιδιότητας (Pouvoir Sportif) για την ΔΟΑ (FIA).
Σε ότι αφορά το θέμα της διαχείρισης των Αγωνιστικών Πινακίδων σύγχρονων Αγωνιστικών Οχημάτων (κόκκινες) και το καθεστώς πινακίδων των Αγωνιστικών Ιστορικών Οχημάτων η ΕΛΠΑ ουδέποτε εκλήθη να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες Αρχές της Πολιτείας ως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ Μέλος και κατά συνέπεια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ εκπρόσωπος της ΔΟΑ (FIA) στην Ελλάδα.
Τέλος σε ότι αφορά το θέμα της διακρίβωσης και ταυτοποίησης των Ιστορικών Οχημάτων και την ταξινόμηση αυτών, τα πάντα περιλαμβάνονται, προβλέπονται και ρυθμίζονται στους σχετικούς Διεθνείς Κανονισμούς της ΔΟΑ (FIA), Παράρτημα «Κ» και κάθε αντίθετη αντιμετώπιση από αυτούς συνιστά παραβίαση Διεθνών Συμβάσεων στις οποίες η Χώρα μας έχει προσχωρήσει ανεπιφύλακτα. (Σύμβαση Βιέννης).
 
Oταν ολοι τρεχουν να μαζεψουν οτι δεν μπορουν...και παιζουν και με το μυαλο μας....


Ενα απο τα προβληματα της παλιας κρατεας ΕΛΠΑ ..που αναστηθηκε μαλλον στο φιλοτιμο ανθρωπων που δεν ειχαν σχεση με το παρελθον.... σε ολα τα επιπεδα και προσπαθουν....
Αλλα απο την αλλη ειναι σαν να ηρθαν απο τον Αρη και δεν γνωριζαν ...τι εγινε.... και ο κοσμος τρωει ...χορταρακι..... μα....

Μα δεν θα σωθουμε ποτε.....

Διαβαστε...


Η ΕΛΠΑ σχετικά με την υπ’ Αριθμόν Α ΟΙΚ 94748-4130, Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 570/19 τ. Β/25/02/2019) που αφορά την διαχείριση των Πινακίδων των Αγωνιστικών αλλά και Ιστορικών Οχημάτων, ενημερώνει ότι:
Για την Ελλάδα υπάρχει ΜΟΝΟΝ ένα μέλος που εκπροσωπεί την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ΔΟΑ (FIA – Federation International del’ Automobile), και αυτό είναι η ΕΛΠΑ.
Λόγω οικονομικής αδυναμίας της ΕΛΠΑ για την διοργάνωση των Διεθνών Αγώνων εξουσιοδοτήθηκε η ΟΜΑΕ για την διεξαγωγή τους. Η εξουσιοδότηση αυτή μετά από διαβουλεύσεις επιβεβαιώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Σπορ (World Sports Council), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ΟΜΑΕ κατέστη Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) διά την Ελλάδα στην σχέση του εξουσιοδοτηθέντος αντιπροσώπου (Delegate) της ΔΟΑ (FIA) με αντικείμενο την διοργάνωση Διεθνών Αγώνων, η ΟΜΑΕ δεν έλαβε ΠΟΤΕ την Αθλητική Ιδιότητα από την FIA.
Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) ήταν από το 1929 και παραμένει μέχρι σήμερα η ΕΛΠΑ η οποία είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κάτοχος της Εθνικής Αθλητικής Ιδιότητας (Pouvoir Sportif) για την ΔΟΑ (FIA).
Σε ότι αφορά το θέμα της διαχείρισης των Αγωνιστικών Πινακίδων σύγχρονων Αγωνιστικών Οχημάτων (κόκκινες) και το καθεστώς πινακίδων των Αγωνιστικών Ιστορικών Οχημάτων η ΕΛΠΑ ουδέποτε εκλήθη να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες Αρχές της Πολιτείας ως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ Μέλος και κατά συνέπεια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ εκπρόσωπος της ΔΟΑ (FIA) στην Ελλάδα.
Τέλος σε ότι αφορά το θέμα της διακρίβωσης και ταυτοποίησης των Ιστορικών Οχημάτων και την ταξινόμηση αυτών, τα πάντα περιλαμβάνονται, προβλέπονται και ρυθμίζονται στους σχετικούς Διεθνείς Κανονισμούς της ΔΟΑ (FIA), Παράρτημα «Κ» και κάθε αντίθετη αντιμετώπιση από αυτούς συνιστά παραβίαση Διεθνών Συμβάσεων στις οποίες η Χώρα μας έχει προσχωρήσει ανεπιφύλακτα. (Σύμβαση Βιέννης).
Όπως λένε και για τις καλές ταινίες ότι βλέπονται και χωρίς ήχο, όσες ανακοινώσεις και να βγάλουν ένα αποτέλεσμα υπάρχει προς το παρόν.
 
Αγαπητοι μου...
Μάλλον εσείς χαθήκατε στην μετάφραση.....
Όλοι που διαβάζουν η γράφουν στα οποία Φόρουμ οι ποιο πολλοί είναι κανονική άνθρωποι που έχουν κάνει θυσίες κόπους όνειρα.. και έχουν άποψη..
Όταν φοράς παροπιδες δεν ακούς γουστάρεις καρέκλα όσο πάει.. Και εξακολουθείς να θεωρείς αυτους που εκπροσωπείς Βλακες...
Καταλήγεις να γράφεις τέτοια... ΔΤ.
Philpa
Χθες στις 2:24 μ.μ.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Πριν από περίπου μία εβδομάδα, μετά από παρότρυνση από πολλούς κατόχους Ι.Ο. ξεκινήσαμε μια συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας με στόχο να δείξουμε στους «αρμόδιους» στα υπουργεία ότι η ΚΥΑ που εξέδωσαν επηρεάζει πολλές χιλιάδες ιδιοκτητών Ι.Ο. αλλά και πολλές χιλιάδες επαγγελματιών που ζουν από την συντήρηση των οχημάτων αυτών αλλά και από τις εκδηλώσεις που κάνουν οι λέσχες των Ι.Ο. σε όλη την Ελλάδα. Το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν ένα κλικ σε έναν σύνδεσμο και να βάλουν το mail τους.
Με 15,000 Ι.Ο. σε όλη την Ελλάδα και τουλάχιστον 5,000 επιχειρήσεις που ασχολούνται με Ι.Ο. περιμέναμε μια δυναμική, εντυπωσιακή αντίδραση και τουλάχιστον 5,000 υπογραφές την πρώτη βδομάδα. Δυστυχώς έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα και έχουμε μόλις 930 υπογραφές... Αυτό είναι απογοητευτικό και δείχνει ότι εμείς οι λάτρεις των Ι.Ο. δεν μπορούμε να ενωθούμε ούτε για να αντιμετωπίσουμε έναν κοινό «εχθρό»... Η πλειοψηφία φαίνεται ότι προτιμάει να μην συμμετέχει σε καμία ενέργεια και να περιμένει από «άλλους» να βγάλουν το φίδι από την τρύπα! Μέσα σε αυτούς υπάρχει και μια μικρή ομάδα που υποστηρίζει με πάθος την αδράνεια, ταΐζει τα forums με κακοήθειες και ψέμματα και γενικότερα χαίρεται με όλη αυτή την κατάσταση νομίζοντας ότι έτσι θα μπορέσει να «φορτώσει» σε εμάς μια ενδεχόμενη αρνητική έκβαση της διαπραγμάτευσης για την ΚΥΑ!
Ένα είναι σίγουρο: όλη αυτή η κατάσταση χαροποιεί την κυβέρνηση γιατί μας βρίσκει διχασμένους και ευάλωτους και το εκμεταλλεύεται στο έπακρο.
Ξυπνήστε λοιπόν όλοι οι κάτοχοι των Ι.Ο. όσο είναι καιρός, γυρίστε την πλάτη σε αυτούς που διχάζουν και υποθάλπουν κάθε ενέργεια κατά της ΚΥΑ, ενωθείτε και αντιδράστε αλλιώς σωπάστε και υποστείτε τα χειρότερα ελπίζοντας σε μια αλλαγή κυβέρνησης που ίσως είναι ευνοϊκότερη προς το Ι.Ο. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, υπογράψτε την διαμαρτυρία μας στο Facebook και ωθείστε και τους φίλους σας να το κάνουν.

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ

Απόστολε... Φίλε κατάφερες να μαζέψετε περισσότερες υπογραφές από την Φιλπα...

Τότε φυσικά δεν υπήρχε θέμα... Το σχέδιο προχωρούσε..
Σαν τους προδότες στην κατοχη ένα πραγμα..
Κάνανε την δουλειά τους οι Γερμανοί και τους πρώτους που σκοτώνανε ήταν αυτούς που είχαν κατά δώσει..

Δεν θα σωθούμε ποτέ.. Μα ποτέ...
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΟ.ΦΙΛΠΑ

Την Τρίτη 12/3/2019 συναντήθηκαν εκπρόσωποι των σωματείων μελών της ΕΟ.ΦΙΛΠΑ με σκοπό την ανάλυση των περιεχομένων της νέας ΚΥΑ και την κατάστρωση ενός κοινού σχεδίου δράσης για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν απο αυτήν.

Οι εκπρόσωποι των σωματείων συμφώνησαν στις παρακάτω ενέργειες:

1. Άμεση οργάνωση μίας συνέντευξης τύπου όπου η ΕΟΦΙΛΠΑ θα εκθέσει τα προβλήματα που προκύπτουν απο τη νέα ΚΥΑ. Σκοπός της συνέντευξης τύπου είναι η κινητοποίηση όσων περισσότερων μέσων ενημέρωσης και η άναδειξη του παραλόγου αυτής της ΚΥΑ.

2. Σύνταξη μίας συγκεκριμένης ατζέντας, βάσει της οποίας θα διαμορφωθεί η επερχόμενη συνάντηση του προέδρου της ΕΟΦΙΛΠΑ με το Υπουργείο Μεταφορών.

3. Απεμπλοκή όλων των οχημάτων με πινακίδες υπουργείου από την υποχρεωτική χορήγηση ενάριθμου χαρακτηριστικού γνωρίσματος. Ο κώδικας εκδηλώσεων της FIVA (άρθρο 6.5) ορίζει σαφώς πως για εθνικές εκδηλώσεις δεν απαιτείται πιστοποίηση, παρά μόνο για διεθνείς.

4. Άμεση αποστολή επιστολής απο την ΕΟΦΙΛΠΑ προς το υπουργείο μεταφορών και αίτημα άμεσης χορήγησης των 2 πρώτων ψηφίων για τα δύο ενάριθμα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που οφείλουν να χορηγηθούν απο τις ομοσπονδίες βάσει νέας ΚΥΑ. Συμπληρωματικά προτάθηκε να αποστείλει η ΕΟΦΙΛΠΑ προς το υπουργείο τα ονόματα του εκπροσώπου της και του αναπληρωτή του, που θα αναλάβουν τον επανέλεγχο των οχημάτων μετά το 1970, με παράλληλο αίτημα τη γνωστοποίηση εκ μέρους του υπουργείου για το πότε θα ξεκινήσει η επιτροπή το έργο της και ποιά θα είναι τα κριτήρια του επανελέγχου.

5. Σύσταση επιτροπής με σκοπό α) την κατάρτιση ενός νέου νομοσχεδίου που θα προωθηθεί για να αντικαταστήσει αυτήν την ΚΥΑ, β) τον ορισμό συγκεριμένων θέσεων που να εκφράζουν μία ενιαία στρατηγική της ομοσπονδίας μας και γ) την αναζήτηση κατάλληλων επαφών ώστε να προωθηθούν οι θέσεις μας & τα δίκαια αιτήματα μας.
 
επερχόμενη συνάντηση του προέδρου της ΕΟΦΙΛΠΑ
Αυτός θα μιλήσει με τον υπουργό? Τον άκουσα σε μια ραδιοφωνική εκπομπή και δεν μπορούσε να σχηματίσει σωστή πρόταση αν είχε περσότερες από 4 λέξεις.
Μην έχετε ψευδαισθήσεις. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πως θα κονομήσουν τώρα από την σύσταση επιτροπής χορήγησης αδειών σε ΙΟ μετά το 1970...
 
Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πως θα κονομήσουν τώρα από την σύσταση επιτροπής χορήγησης αδειών σε ΙΟ μετά το 1970...
μην τους αδικείς, είμαι σίγουρος ότι σκέπτονται και άλλες πηγές εσόδων για την αγαπήμενη ομοσπονδία μας.

Σε αυτό είναι εξαιρετικά παραγωγικοί.
 
Με λίγα λόγια απαγόρευση κυκλοφορίας μέχρι να συσταθεί η επιτροπή και να οριστεί επανεξέταση για όλα τα οχήματα που έχουν κάθε είδους ιστορική πινακίδα και έχουν κατασκευαστεί από το 1970 και έπειτα....

Να δούμε τι άλλο θα γίνει....
 
Υποτίθεται ότι οι καραγκιόζηδες της ΕΟΦΙΛΠΑ έχουν αναλάβει μια πρωτοβουλία να συναντήσουν τον υπουργό μήπως υπάρξει κάποια προσωρινή λύση για την ακινησία των ΙΟ μέχρι να συσταθεί η Επιτροπή.
Ουγκάντα
 
Με λίγα λόγια απαγόρευση κυκλοφορίας μέχρι να συσταθεί η επιτροπή και να οριστεί επανεξέταση για όλα τα οχήματα που έχουν κάθε είδους ιστορική πινακίδα και έχουν κατασκευαστεί από το 1970 και έπειτα....

Να δούμε τι άλλο θα γίνει....
Διευκινηση σε οτι αναφερεις
Εαν ενα αμαξι εχει χρονια παραγωγης 1969 αλλα ηρθε στην ελλαδα ποιο μετα ..Τοτε απαγορευεται να κυκλοφορει!!

Δεν εχει να κανει με το ετος κατασκευης αλλα με την χρονια ταξινομισης η εισαγωγης στην Ελλαδα ...
Αρα και αυτοκινητα προ 70 ...με ιστορικες που ηρθαν μετα εχουν απαγορευση !!
 
Top Bottom