Bλεποντας φωτογραφιες,κατι τετοιο ηταν συνηθισμενη πρακτικη σε ''αγονα''δρομολογια..αλλα ξαναλεω,σε παλιοτερα λεωφορεια,το δικο σας πρεπει να κυκλοφορουσε και μεχρι αρκετα προσφατα απ οτι καταλαβαινω.
Παντως υπαρχουν σελιδες με τρελλαμενους λεωφορειοφιλους,που υπαρχει περιπτωση να γνωριζουν για το λεωφορειο σου πιο πολλα απο εσενα τον ιδιο..παροτι δεν εχω καποοια υποψιν βεβαια..
Στα "άγονα" τα δρομολόγια ήτανε συγκεκριμένα βάσει της άδειας που είχανε. Δηλ. η άδεια δινότανε για να υπάρχει συγκοινωνία από κάποιο "Χ" χωριό, από και προς την πρωτεύουσα του νομού και μόνο. Σε χωριά που δεν είχε δρομολόγια το ΚΤΕΛ του νομού.
Κάπου στις αρχές του '80, τα "άγονα" εντάχθηκαν στα ΚΤΕΛ διότι, οι πλυθησμοί των χωριών άρχισαν να φθίνουνε, και πλέον είχε καταστεί ασύμφορο το δρομολόγιο που εκτελούσανε.
Για αυτό το λόγο το δρομολόγιο είναι γραμμένο στο αμάξωμα. Γιατί εκτελούσανε ένα συγκεκριμένο δρομολόγιο πάντα.
Τα λεωφορεία αυτά, τα 24άρια (24 θέσεων), ήτανε μετατροπή από φορτηγά. Σασί, μηχανικά μέρη από φορτηγό και αμάξωμα ελληνικό σε κάποιον ντόπιο αμαξωποιό της εποχής. Έτσι ήτανε και τα πρώτα 24άρια λεωφ. των ΚΤΕΛ στα μέσα του '50 αρχές του '60, πριν τα αλλάξουνε σε 32άρια.
Για παράδειγμα ο Γκρέμος στα Γιάννενα έφτιαξε το αμάξωμα από τα FIAT 370 (50 θέσεων) του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.