Ψάχνω ένα τέτοιο! Υπαρχουν βέβαια...
Απο τις πρώτες DS!!!
+1000Διαβάζοντας αυτές τις παλιές διαφημίσες δεν μπορώ να μην δυσαρεστηθώ
με το πως παραμύθιαζαν τον καταναλωτή
αλλά και πως διαμόρφωσαν την αυτοκινητιστική παιδεία στην Ελλάδα.
Συμφωνώ εν μέρει. Πρέπει όμως να δούμε και την άλλη πλευρά. Το αυτοκίνητο ήταν ακόμη ένα νέο φαινόμενο ως το 1980 περίπου για τη μεταπολεμική Ελλάδα. Ο κόσμος δεν είχε ιδέα περί αυτοκινήτων και κάπως έπρεπε να πουλήσουν οι αντιπροσωπείες. Μη νομίζετε πως γινόταν μόνο στην Ελλάδα αυτό όμως... Αν δείτε τις ξένες διαφημίσεις της Datsun, στα θέματα ασφάλεια και χειρισμός σε φλομώνουν στα ψέματα...Διαβάζοντας αυτές τις παλιές διαφημίσες δεν μπορώ να μην δυσαρεστηθώ
με το πως παραμύθιαζαν τον καταναλωτή
αλλά και πως διαμόρφωσαν την αυτοκινητιστική παιδεία στην Ελλάδα.
Δεν είναι έτσι. Το αυτοκίνητο δεν ήταν νέο φαινόμενο εως το 1980. Θυμίζω ότι από το 1955 το Ακρόπολης είναι διεθνής αγώνας ενώ για κάποια χρόνια η Αθήνα (αν δε κάνω λάθος, αλλιώς διορθώστε με) ήταν μια από τις αφετηρίες του Μόντε Κάρλο. Επιπλέον από τις φωτογραφίες στο αντίστοιχο θέμα με την Αθήνα του παρελθόντος, προκύπτει οτι, ειδικά στα '70, κυκλοφορούσαν αρκετά αυτοκίνητα. Αυτό δείχνει οτι ο κόσμος στην Ελλάδα ήταν υποψιασμένος ήδη από τα '60. Όσο για την υπόλοιπη Ευρώπη δεν έχεις άδικο. Νομίζω όμως ότι το παιχνίδι παιζόταν και παίζεται στα ειδικά έντυπα-site. Εδώ δεν πρόκειται να διαβάσεις μια κριτική έστω ουδέτερη (δεν λέω ντε και καλά αρνητική). Όλα είναι τέλεια αυτοκίνητα που στα "-" έβαζαν κάτι επουσιώδη που δεν θα αφορούσαν κανέναν. Στην Ευρώπη υπήρχαν τουλάχιστον κάποιοι που έλεγαν και έγραφαν τα πράγματα με το όνομά τουςΣυμφωνώ εν μέρει. Πρέπει όμως να δούμε και την άλλη πλευρά. Το αυτοκίνητο ήταν ακόμη ένα νέο φαινόμενο ως το 1980 περίπου για τη μεταπολεμική Ελλάδα. Ο κόσμος δεν είχε ιδέα περί αυτοκινήτων και κάπως έπρεπε να πουλήσουν οι αντιπροσωπείες. Μη νομίζετε πως γινόταν μόνο στην Ελλάδα αυτό όμως... Αν δείτε τις ξένες διαφημίσεις της Datsun, στα θέματα ασφάλεια και χειρισμός σε φλομώνουν στα ψέματα...
Δεν ξέρω για την Αθήνα, εδώ στην Επαρχία δεν γινόταν ποτέ ο πανικός που γίνεται σήμερα από αυτοκίνητα, τουλάχιστον ως το 1990. Ηταν άδειοι οι δρόμοι...Δεν είναι έτσι. Το αυτοκίνητο δεν ήταν νέο φαινόμενο εως το 1980. Θυμίζω ότι από το 1955 το Ακρόπολης είναι διεθνής αγώνας ενώ για κάποια χρόνια η Αθήνα (αν δε κάνω λάθος, αλλιώς διορθώστε με) ήταν μια από τις αφετηρίες του Μόντε Κάρλο. Επιπλέον από τις φωτογραφίες στο αντίστοιχο θέμα με την Αθήνα του παρελθόντος, προκύπτει οτι, ειδικά στα '70, κυκλοφορούσαν αρκετά αυτοκίνητα. Αυτό δείχνει οτι ο κόσμος στην Ελλάδα ήταν υποψιασμένος ήδη από τα '60. Όσο για την υπόλοιπη Ευρώπη δεν έχεις άδικο. Νομίζω όμως ότι το παιχνίδι παιζόταν και παίζεται στα ειδικά έντυπα-site. Εδώ δεν πρόκειται να διαβάσεις μια κριτική έστω ουδέτερη (δεν λέω ντε και καλά αρνητική). Όλα είναι τέλεια αυτοκίνητα που στα "-" έβαζαν κάτι επουσιώδη που δεν θα αφορούσαν κανέναν. Στην Ευρώπη υπήρχαν τουλάχιστον κάποιοι που έλεγαν και έγραφαν τα πράγματα με το όνομά τους