Ιεροσυλία!!!

giorgos

Member
Εγγραφή
8 Φεβρουαρίου 2016
Μηνύματα
48
Reaction score
151
Πόντοι
367
Age
43
Θέλω να γράψω τόσες απαντήσεις και σχόλια στα παραπανω μηνυματα... Στο oasis στις 27 Νοεμβρίου θα έχουμε πολλά να πούμε!!!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Θέλω να γράψω τόσες απαντήσεις και σχόλια στα παραπανω μηνυματα... Στο oasis στις 27 Νοεμβρίου θα έχουμε πολλά να πούμε!!!
Ναι αλλά μέχρι τότε γράφε :lol: :O
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
Η μαλάκια πάει σύννεφο σε αυτούς τους ηλίθιους.. Σε όλες τις εταιρίες υπάρχουν γελοία υποκείμενα και νεομανατζερίδια που νομίζουν ότι έχουν ρηξικέλευθες ιδέες και ότι μπορούν να τονώσουν το brand μια εταιρίας με τέτοιες ηλιθιότητες.. Είναι κάποια δίποδα ζώα που τελείωσαν μια σχολή, στην πρώτη τους εταιρία ήταν μανατζερς σε εταιρία που έφτιαχνε μπισκότα, τώρα είναι στην Citroen και κάλλιστα μετά από 3 μόνο μήνες μπορεί να αναλάβουν θέση σε εταιρία που πουλάει σαμπουάν. Αλλατίνη, Citroen, Herbal essences? Το ένα και το αυτό. Τι σημαίνει αυτοκίνητο, η ιστορία του και πως σχετίζονται αυτά τα δυο με το μέλλον της εταιρίας, άγνωστες έννοιες για αυτά τα υβρίδια ανθρωποζόμπι..

Σκέφτομαι να κλείσω το θέμα "Νέα Citroen"
1) Δεν υπάρχει πια Citroen
2) Ποιος χέστηκε για το τι βγάζουν?

Αναμένω απόψεις..
Μία χαρά τα λες. Αυτοί που πήραν την απόφαση είναι πολύ βλακες.
Θέλουν λέει να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους. Εάν θέλουν να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους ας έβρισκαν μία άλλη ονομασία.
Πρωτον.Δεν μπορεί να φτιάξεις μία εταιρεία που να έχει ως όνομα , το όνομα ενός μοντελου μιας εταιρείας. Ή Toyota έδωσε στην εταιρεία πολυτελείας άλλο όνομα , το όνομα lexus ,ή Nissan στην αντίστοιχη εταιρεία της έδωσε το όνομά infinity , ή Honda έδωσε το όνομά acura. Δεν ονόμασαν την εταιρεία πολυτελείας ούτε Corrola , ούτε sunny ούτε civic.
Δεύτερον εάν θέλεις να φτιάξεις μία άλλη εταιρεία κύρους , πρεπει τα αυτοκίνητα σου να δείχνουν και να είναι κύρους στα μάτια των καταναλωτών. Αλήθεια πως θα καταξιωθεί ή Ds σαν εταιρεία κύρους ? Με αυτοκίνητα της μικρομεσαιας και μεσαίας κατηγορίας που όσο καλά και εάν είναι δεν παύουν να είναι απλά αυτοκίνητα αφού τόσο τα υλικά τους, ο εξοπλισμός τους ή εξέλιξη τους σαν αυτοκίνητα περιορίζεται από την τιμή πώλησης τους. Με αυτοκίνητα των 15.000 ευρώ και 20000 ευρώ δεν μπορείς να φτιάξεις αυτοκίνητα πολυτελείας όσο και να χτυπιέσαι ,αφού υπάρχει το κόστος των υλικών ,το κόστος των υψηλών προδιαγραφών στα μέταλλα κράματα στα υλικα του αυτοκινητου , το κόστος των αυτοματισμών και των νέων τεχνολογιών ,το κόστος έρευνας και εξελιξης ,το κόστος ακόμα και της γραμμής παραγωγής και συναρμολόγησης. Σε εταιρείες κύρους τα πιο φθηνά τους αυτοκινητα ξεκινάνε στα 30 με 35 χιλιάρικα και μάλιστα και εκεί υπάρχουν διακυμάνσειςκαι διάφορες Διότι εταιρείες κύρους έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 30 40 χιλιάρικα , έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 60 70 χιλιάρικα και φτιάχνουν αυτοκίνητα που κάνουν 120 χιλιάρικα και βαλε. Άντε τώρα να κάνεις μάρκα πολυτελείας με αυτοκίνητα των 15 και 25 ευρώ
Τρίτον όταν ξεκινας μία νέα μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πρέπει να εξελίξεις νέα σασί ,νέους κινητήρες νέα κιβωτια, νέα τα πάντα. Το να λες φτιάχνω μία μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πάνω στα σασί , τους κινητήρες τα κιβώτια ακόμα και τα χερούλια και τους διακόπτες που έχουν τα αυτοκίνητα μιας άλλης εταιρείας τότε το μόνο που κάνεις, είναι να έχεις το ιδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό σηματακι , τίποτα παραπάνω.
Δεν ξέρω ποια στελέχη είναι αυτα που πετάνε τέτοιες ιδέες και ποιο είναι οι υπεύθυνοι που δίνουν το οκ να βγαίνουν κάτι τέτοιες αποφάσεις. Και ασχέτος να είναι κανείς από αυτοκινητα ,πάλι δεν παίρνει τέτοιες αποφασεις.
Δεν ξέρω αλλά βλέπω στην Citroen αλλά και γενικά στις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθούν μία πορεία αυτοκαταστροφής με αυτά που κανουν φτιαχνουν και αποφασίζουν ,,σαν να θέλουν να τις απαξιωσουν
 
Last edited:
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
Προσωπικά το ονομα Ds όχι μόνο δεν θέλω να είναι ξεχωριστή μάρκα αλλά δεν έπρεπε να υπάρχει καν σαν ονομασία σε νεα μοντέλα της citroen. Το πρωτοποριακό ,το αυθεντικό είναι ένα και μοναδικό και αυτό ισχύει παντού όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Τα μεταγενέστερα όσο καλά κι εαν είναι , δεν είναι παρά αντιγραφές.
Μάλιστα στην περίπτωση των Ds δεν μιλαμε καν για αντιγραφή αφού ούτε σχεδιαστικά ,ούτε μηχανολογικα , όπως ανάρτηση , αεροδυναμική, καινοτομίες , η σειρα Ds δεν έχει καμία σχέση με την αυθεντική Ds.
Αλλά ακόμα και εάν το μεταγενέστερο μοντέλο σε σχέση με το αρχικό είναι καλύτερο πάλι το μεταγενέστερο δεν παύει να είναι ενα αντίγραφο.
Ακομα και εάν ή σειρά Ds ήταν καλύτερη από την αυθεντική Ds πάλι στην καρδιά των φίλων της μαρκας ή πρώτη Ds είναι ή μόνη που πρέπει να φέρει αυτήν την ονομασία.
Οι γνωστές βλακειες του μάρκετινγκ που ακολουθούν όλες οι εταιρίες και που ξαναεβγαλαν τον σκαραβαίο , το μίνι ,την guillieta ,την guilia, την delta. Άσχετα εάν τα μεταγενέστερα μοντέλα ήταν καλύτερα ή χειρότερα σε σχέση με το αρχικό μοντέλο στους πραγματικούς λάτρεις αυτών των αυτοκινήτων στην ψυχή και στην καρδιά τους το μίνι ή Ds ,το 2cv , ή guilia , o σκαραβαιος ,το 500 αρακι είναι ενα , το αρχικό ,το πρώτο το αυθεντικό
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Προσωπικά το ονομα Ds όχι μόνο δεν θέλω να είναι ξεχωριστή μάρκα αλλά δεν έπρεπε να υπάρχει καν σαν ονομασία σε νεα μοντέλα της citroen. Το πρωτοποριακό ,το αυθεντικό είναι ένα και μοναδικό και αυτό ισχύει παντού όχι μόνο στα αυτοκίνητα.Τα μεταγενέστερα όσο καλά κι εαν είναι , δεν είναι παρά αντιγραφές.
Μάλιστα στην περίπτωση των Ds δεν μιλαμε καν για αντιγραφή αφού ούτε σχεδιαστικά ,ούτε μηχανολογικα , όπως ανάρτηση , αεροδυναμική, καινοτομίες , η σειρα Ds δεν έχει καμία σχέση με την αυθεντική Ds.
Αλλά ακόμα και εάν το μεταγενέστερο μοντέλο σε σχέση με το αρχικό είναι καλύτερο πάλι το μεταγενέστερο δεν παύει να είναι ενα αντίγραφο.
Ακομα και εάν ή σειρά Ds ήταν καλύτερη από την αυθεντική Ds πάλι στην καρδιά των φίλων της μαρκας ή πρώτη Ds είναι ή μόνη που πρέπει να φέρει αυτήν την ονομασία.
Οι γνωστές βλακειες του μάρκετινγκ που ακολουθούν όλες οι εταιρίες και που ξαναεβγαλαν τον σκαραβαίο , το μίνι ,την guillieta ,την guilia, την delta. Άσχετα εάν τα μεταγενέστερα μοντέλα ήταν καλύτερα ή χειρότερα σε σχέση με το αρχικό μοντέλο στους πραγματικούς λάτρεις αυτών των αυτοκινήτων στην ψυχή και στην καρδιά τους το μίνι ή Ds ,το 2cv , ή guilia , o σκαραβαιος ,το 500 αρακι είναι ενα , το αρχικό ,το πρώτο το αυθεντικό
Φορτσάτος φίλε Γιώργο μπήκες :D
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες.. Το μόνο που κατάφεραν οι πανηλίθιοι ονομάζοντας DS την αρλούμπα που έβγαλαν είναι εκτός από το να γελοιοποιηθούν, να ψάχνει κάποιος DS στο google για να βρει μια πληροφορία ή κάποιο ανταλλακτικό και να εμφανίζεται η μ@λ@κι@.grom
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Φορτσάτος φίλε Γιώργο μπήκες :D
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες.. Το μόνο που κατάφεραν οι πανηλίθιοι ονομάζοντας DS την αρλούμπα που έβγαλαν είναι εκτός από το να γελοιοποιηθούν, να ψάχνει κάποιος DS στο google για να βρει μια πληροφορία ή κάποιο ανταλλακτικό και να εμφανίζεται η μ@λ@κι@.grom
Na prosechis...pos milas!
Edo den tha sinfoniso katholou, mbori na ine aidia pou alaksane marka, ala den pavoune na ine aksiologa avtokinita ta DS3, DS4, ke DS5!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Τρίτον όταν ξεκινας μία νέα μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πρέπει να εξελίξεις νέα σασί ,νέους κινητήρες νέα κιβωτια, νέα τα πάντα. Το να λες φτιάχνω μία μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πάνω στα σασί , τους κινητήρες τα κιβώτια ακόμα και τα χερούλια και τους διακόπτες που έχουν τα αυτοκίνητα μιας άλλης εταιρείας τότε το μόνο που κάνεις, είναι να έχεις το ιδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό σηματακι , τίποτα παραπάνω.
Edo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...
Sinfono omos pos kakos legete i sira DS...ine ontos enochlitiko.
 
Last edited by a moderator:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Na prosechis...pos milas!
Edo den tha sinfoniso katholou, mbori na ine aidia pou alaksane marka, ala den pavoune na ine aksiologa avtokinita ta DS3, DS4, ke DS5!
Χαχα.. Τι εννοείς να προσέχω βρε ξάδερφε.. Η άποψη μου είναι και θα την λέω.. Μόνο και μόνο που φέρουν το DS μπροστά είναι για τα πανηγύρια άσε που δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ένα.... PSA του 2016..
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
Edo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...
Sinfono omos pos kakos legete i sira DS...ine ontos enochlitiko.
Για να μην παρεξηθω δεν είπα ότι ή σειρά Ds είναι χάλια αυτοκίνητα. Απλά διαφωνω το ότι χρησιμοποιούν το όνομα Ds για τα αυτοκίνητα αυτά. Διαφωνω με την χρήση ονομάτων παλαιών αυτοκινήτων που έγιναν μύθος και που έγραψαν την δική τους ιστορία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαξιωνω σαν αυτοκίνητο τα αυτοκίνητα της σειράς Ds. Διαφωνω με την χρήση του ονόματος. Και δεν μιλάω μονο για την Citroen. Το ίδιο έχουν κάνει όλοι όπως ή fiat με το 500 , ή bmw με το mini , alfa romeo με την guillieta και guilia. Το αυτοκίνητα της σειράς Ds δεν τα απαξιωνω σαν αυτοκίνητο απλά διαφωνω που χρησιμοποίησαν το όνομα Ds. H Ds ήταν μία όπως ένα ήταν το 2cv
 
Εγγραφή
2 Δεκεμβρίου 2016
Μηνύματα
24
Reaction score
48
Πόντοι
32
Age
48
Edo den tha sinfoniso, ta DS3,4,5 den echoune tous diakoptes ton alon Citroen, den alasi mono to sima, ta amaksomata ine diaforetika, to design ine ano tis praktikotitos, ta ilika anotera, to finirisma kalitero, genikos i prosochi pros to detail ine poli megaliteri...
Sinfono omos pos kakos legete i sira DS...ine ontos enochlitiko.
Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.
Έβλεπα τυχαία κάποια σχόλια σε διάφορα site και πραγματικά έβλεπα το ποσό κακό κάνουν τέτοιες αποφάσεις στο όνομα της εταιρείας.
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Για να μην παρεξηθω δεν είπα ότι ή σειρά Ds είναι χάλια αυτοκίνητα. Απλά διαφωνω το ότι χρησιμοποιούν το όνομα Ds για τα αυτοκίνητα αυτά. Διαφωνω με την χρήση ονομάτων παλαιών αυτοκινήτων που έγιναν μύθος και που έγραψαν την δική τους ιστορία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαξιωνω σαν αυτοκίνητο τα αυτοκίνητα της σειράς Ds. Διαφωνω με την χρήση του ονόματος. Και δεν μιλάω μονο για την Citroen. Το ίδιο έχουν κάνει όλοι όπως ή fiat με το 500 , ή bmw με το mini , alfa romeo με την guillieta και guilia. Το αυτοκίνητα της σειράς Ds δεν τα απαξιωνω σαν αυτοκίνητο απλά διαφωνω που χρησιμοποίησαν το όνομα Ds. H Ds ήταν μία όπως ένα ήταν το 2cv
100% masi sou!!!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.
Έβλεπα τυχαία κάποια σχόλια σε διάφορα site και πραγματικά έβλεπα το ποσό κακό κάνουν τέτοιες αποφάσεις στο όνομα της εταιρείας.
Dear George,

Posa Ds echis odigisi?
Ke thelo na matho, giati thelo na katalabo pou basisounde afta pou grafis, apo prospiki embiria i ine copy paste gnomes misomenon dimosiografon?
Epita den ksero gia ellinika agora, alla Ds me 15.000-20.000.- den echoume edo, ektos kamia prosfora se ena Ds3 special edition...
To Ds4 tis koris mou itane stin timi ton 40.000.-
Prosopika ego den tha eperna gia ton eavto mou kanena apo tin Ds sira, epidi den mou aresoune genikos ta cross over, ke epidi den ine praktika avtokinita, iperechi to design...
Ke edo ine i diki mou kritiki, i pragmatike DS itane iperocho design KE praktiko!
Kalo sou sabbatokyriako ke kalos irthes sto forum mas!
 
Last edited:

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Χαχα.. Τι εννοείς να προσέχω βρε ξάδερφε.. Η άποψη μου είναι και θα την λέω.. Μόνο και μόνο που φέρουν το DS μπροστά είναι για τα πανηγύρια άσε που δεν είναι και τίποτα περισσότερο από ένα.... PSA του 2016..
More Boulanger leg tin apopsi sou oso thes, ke dikio echis, ala den mou aresi na diabaso brisies...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Και πάλι όμως για μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να έχεις ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 15000 και 20000 ευρώ. Όσο καλή και ποιοτική να είναι ή σειρά Ds δεν παύει να είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Για να κάνεις μία σειρά πολυτελειας πρεπει να φτιάξεις μεγαλύτερους κινητήρες μεγαλύτερα αυτοκινητα ,με πολύ προηγμένα κραμματα και μέταλλα ακόμα και ή διαδικασία βαφής πρέπει να είναι πολύ εξελιγμενη. Επίσης πρέπει να ξοδέψεις χρήμα και χρόνο όχι μόνο στην τοποθέτηση καλών πρώτων υλών αλλά και στην ερευνα και εξέλιξη των αυτοκινήτων αυτών μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Για παράδειγμα όταν φτιάξεις ένα πολυτελές αυτοκίνητο πρέπνα κάνεις μελέτη της ροής του αέρα και να βάλεις τέτοια ηχομόνωση που το αυτοκίνητο να φτάνει τα 200 και να μην ακούς τίποτα Επίσης θέλει ει να ξοδεψεις πολύ μελέτη στην αεροδυναμική συραγγα οι για να πιάσεις κορυφαίους συντελεστές αντίστασης η να ξοδεψεις πολλά σε νέες τεχνολογίες, να παρουσιάσεις καινοτομιες σε κινητήρες κιβώτια, ανάρτηση, παθητική ασφαλεια. Ακόμα να ζητήσεις από τους προμηθευτές σου να σου δώσουν ότι καλύτερο και ότι πιο προηγμένο έχουν σε εγκεφάλους φωτιστικά σώματα συστήματα ψυξης ,συστήματα κλιματισμού συστήματα φρένων, τακάκια δισκοπλακες , κτλ κτλ. Με αυτοκίνητα που κάνουν 15000 και 20000 χιλιάδες ευρώ δεν μπορείς να κάνεις όλα αυτα. Δεν μπορεί να καταξιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως μάρκα πολυτελείας διότι υπάρχει ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Για να κάνεις μάρκα πολυτελείας πρέπει να ξεκινας από αυτοκινητα επιπέδου C5 και πάνω ,για να μην πω από C6 και πάνω. Άλλο το καλό αυτοκίνητο και άλλο αυτοκίνητο πολυτελείας. Υπάρχουν πολύ καλά αυτοκίνητα που όμως δεν είναι πολυτελείας. Εκτός από την άστοχη ονομασία ακόμα πιο άστοχη είναι ότι την σειρά Ds θα είναι λέει ξεχωριστή μάρκα και μάλιστα μάρκα πολυτελείας.
Έβλεπα τυχαία κάποια σχόλια σε διάφορα site και πραγματικά έβλεπα το ποσό κακό κάνουν τέτοιες αποφάσεις στο όνομα της εταιρείας.

gs-4.jpg
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Μία χαρά τα λες. Αυτοί που πήραν την απόφαση είναι πολύ βλακες.
Θέλουν λέει να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους. Εάν θέλουν να φτιάξουν μία εταιρεία κύρους ας έβρισκαν μία άλλη ονομασία.
Πρωτον.Δεν μπορεί να φτιάξεις μία εταιρεία που να έχει ως όνομα , το όνομα ενός μοντελου μιας εταιρείας. Ή Toyota έδωσε στην εταιρεία πολυτελείας άλλο όνομα , το όνομα lexus ,ή Nissan στην αντίστοιχη εταιρεία της έδωσε το όνομά infinity , ή Honda έδωσε το όνομά acura. Δεν ονόμασαν την εταιρεία πολυτελείας ούτε Corrola , ούτε sunny ούτε civic.
Δεύτερον εάν θέλεις να φτιάξεις μία άλλη εταιρεία κύρους , πρεπει τα αυτοκίνητα σου να δείχνουν και να είναι κύρους στα μάτια των καταναλωτών. Αλήθεια πως θα καταξιωθεί ή Ds σαν εταιρεία κύρους ? Με αυτοκίνητα της μικρομεσαιας και μεσαίας κατηγορίας που όσο καλά και εάν είναι δεν παύουν να είναι απλά αυτοκίνητα αφού τόσο τα υλικά τους, ο εξοπλισμός τους ή εξέλιξη τους σαν αυτοκίνητα περιορίζεται από την τιμή πώλησης τους. Με αυτοκίνητα των 15.000 ευρώ και 20000 ευρώ δεν μπορείς να φτιάξεις αυτοκίνητα πολυτελείας όσο και να χτυπιέσαι ,αφού υπάρχει το κόστος των υλικών ,το κόστος των υψηλών προδιαγραφών στα μέταλλα κράματα στα υλικα του αυτοκινητου , το κόστος των αυτοματισμών και των νέων τεχνολογιών ,το κόστος έρευνας και εξελιξης ,το κόστος ακόμα και της γραμμής παραγωγής και συναρμολόγησης. Σε εταιρείες κύρους τα πιο φθηνά τους αυτοκινητα ξεκινάνε στα 30 με 35 χιλιάρικα και μάλιστα και εκεί υπάρχουν διακυμάνσειςκαι διάφορες Διότι εταιρείες κύρους έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 30 40 χιλιάρικα , έχουν αυτοκίνητα που κάνουν 60 70 χιλιάρικα και φτιάχνουν αυτοκίνητα που κάνουν 120 χιλιάρικα και βαλε. Άντε τώρα να κάνεις μάρκα πολυτελείας με αυτοκίνητα των 15 και 25 ευρώ
Τρίτον όταν ξεκινας μία νέα μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πρέπει να εξελίξεις νέα σασί ,νέους κινητήρες νέα κιβωτια, νέα τα πάντα. Το να λες φτιάχνω μία μάρκα και μάλιστα πολυτελείας πάνω στα σασί , τους κινητήρες τα κιβώτια ακόμα και τα χερούλια και τους διακόπτες που έχουν τα αυτοκίνητα μιας άλλης εταιρείας τότε το μόνο που κάνεις, είναι να έχεις το ιδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό σηματακι , τίποτα παραπάνω.
Δεν ξέρω ποια στελέχη είναι αυτα που πετάνε τέτοιες ιδέες και ποιο είναι οι υπεύθυνοι που δίνουν το οκ να βγαίνουν κάτι τέτοιες αποφάσεις. Και ασχέτος να είναι κανείς από αυτοκινητα ,πάλι δεν παίρνει τέτοιες αποφασεις.
Δεν ξέρω αλλά βλέπω στην Citroen αλλά και γενικά στις γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθούν μία πορεία αυτοκαταστροφής με αυτά που κανουν φτιαχνουν και αποφασίζουν ,,σαν να θέλουν να τις απαξιωσουν

Προσωπικά το εγχείρημα της DS δαν μ άρεσε ποτέ. Απλά, και η έννοια του 'πολυτελούς οχήματος' όπως περιγράφεται παραπάνω δεν με συγκινεί. Ούτε χρειάζεται υπερτιμολόγηση, ούτε κινητήρες 600 ίππων.

Με συγκινεί πιο πολύ το να παρουσιάζεις το '55 ένα αυτοκίνητο, με 4 δισκόφρενα, υδροπνευματική ανάρτηση, υποβοηθούμενο τιμόνι, αεροσυναμική από άλλο πλανήτη, και οι ΡΟΛΣ ακόμα και 10+χρόνι αμετά να φρενάρουν με ταμπύρα.
Το με πόσες βελανιδιές ήταν φορτωμένο το ταμπλό τους δεν με συγκινεί.

όπως είναι διασκεδαστικό το χιλιάρι GS του '70 να έχει στάνταρ 4 δισκόφρενα, αλλά οι 5αρες BMW του '88 ταμπούρα πίσω...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το μόνο που κατάφεραν οι πανηλίθιοι ονομάζοντας DS την αρλούμπα που έβγαλαν είναι εκτός από το να γελοιοποιηθούν, να ψάχνει κάποιος DS στο google για να βρει μια πληροφορία ή κάποιο ανταλλακτικό και να εμφανίζεται η μ@λ@κι@.grom

πάρε CX...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
πάρε CX...
Κάτσε γιατί τους εχω ικανούς να βγάλουν και νέα σειρά CX 2017 και θα σου πως εγω μετά :lol:
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
71
Reaction score
215
Πόντοι
57
Age
51
Όλες οι παραπάνω απόψεις περιέχουν αλήθειες, αλλά και αρκετές προσωπικές και μόνο γνώμες που δεν επαληθεύονται από την πραγματικότητα. Προφανώς η παλιά Σιτροέν δεν υπάρχει πια και μαζί της δεν υπάρχουν και πολλά άλλα, για να είμαστε ειλικρινείς, όπως π.χ. ή διεθνής πρωτοπορία της Γαλλιας στον τεχνολογικό τομέα. Μήπως αυτό είναι τελικά η αιτία που υπέκυψαν και αυτοί στον γερμανικό τρόπο σκεψης (και μάρκετινγκ);
Θυμηθείτε με τι άλλο συνδέεται η χρυσή εποχή της Σιτροέν (tgv, concorde, aerospatiale, πυρηνικό πρόγραμμα, και άλλα ων ου έστιν αριθμός). Ή Γαλλια έχασε την αδιαμφισβήτητη ηγεσία της Ευρώπης του 70 και 80 και όχι τυχαία...
Την εποχή αυτή και νωρίτερα ακόμα, κάθε τι γαλλικό ήταν προτιμητέο και υπήρχε πάντα σοβαρός λόγος για αυτο. Ακόμα και στη μουσική η Γαλλια κονταροχτυπιόταν με τον γίγαντα UK. Τώρα; Βλέπετε κάτι σημαντικό να γεννιέται από την Γαλλια σε οποιοδήποτε τομέα; Ακόμα και στην πολιτικη, οι πάντα προοδευτικοί και επαναστάτες κινδυνεύουν να εκπροσωπούνται από την Marine Lepen.
Πως είναι δυνατόν μέσα από αυτή την εικόνα αποπροσανατολισμού να γεννηθεί ένα νέο πραγματικό Σιτροέν; Και αν γινοταν, ποιος θα το αγόραζε; Οι σημερινοί τρελλαμένοι οδηγοί των μεγαλουπόλεων που η μονή τους έννοια είναι τελικά να απέφευγαν να οδηγούσαν μέσα στην τρελα; Οι λίγοι ή περισσότεροι ρομαντικοί δεν φτάνουν και προφανώς δεν αποτελούν target group των σημερινών τμημάτων r&d των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ή εποχή των ρηξικελευθων ιδεών στην αυτοκίνηση πέρασε ανεπιστρεπτί και αυτό γιατί ή ίδια η ιδέα της αυτοκίνησης βαίνει προς το τελος της, για διάφορους λόγους (χειραγώγηση των μαζών και έλεγχος, περιορισμός ελευθεριών, συμφέροντα στο πετρέλαιο κτλ). Αυτο δεν αφορά μόνο την σιτροεν. Αν σκεφτεί κανείς ποιες εταιρείες είδαν τίτλους τέλους, θα καταλάβει πολλα: saab, lancia, tatra, nsu, panhard, και άλλες με ένα τουλάχιστον πολύ χαρακτηριστικό κοινό στοιχείο: την πρωτοπορία!

Το θέμα συζήτησης ξεκίνησε από την κίνηση της psa να διαχωρίσει την ιστορία της στα δύο και να χρησιμοποιήσει το όνομα της ds για το συμφέρον της (ή αυτό που θεωρεί ως συμφέρον): με γεια της με χαρά της! Δικό της ήταν και της ανήκει, αφού η Σιτροέν φαλιρησε!!! Εμείς σίγουρα δεν τσιμπαμε και αυτοί που θα τσιμπήσουν ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει DS, οπότε τελικά δεν με (μας;) αφορά.
Συνεχίστε να τις αγαπάτε όλες και να μαζευομαστε συχνότερα να τις δειχνουμε στον κόσμο, έτσι για την τιμή των όπλων και κυρίως γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
71
Reaction score
215
Πόντοι
57
Age
51
Επίσης, για την ιστορία, όλα όσα αγαπάμε τα οφείλουμε κατά τον μεγαλύτερο βαθμό στην οικογένεια μισλεν και όχι στον andre citroen, ο οποίος χρεοκόπησε το 33/και πέθανε το 35!
Αυτοί (οι μισλεν)είχαν αρκετά ανοικτά μυαλά για να "ανεχτουν" τα τερτιπια των μηχανικών της Σιτροέν που τελικά οδήγησαν στη δόξα....Αν είχε αγοραστεί τότε από καμιά πεζο, θα σας έλεγα εγώ τι μπουρούχες θα χε βγάλει από τότε.....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Επίσης, για την ιστορία, όλα όσα αγαπάμε τα οφείλουμε κατά τον μεγαλύτερο βαθμό στην οικογένεια μισλεν και όχι στον andre citroen, ο οποίος χρεοκόπησε το 33/και πέθανε το 35!
Αυτοί (οι μισλεν)είχαν αρκετά ανοικτά μυαλά για να "ανεχτουν" τα τερτιπια των μηχανικών της Σιτροέν που τελικά οδήγησαν στη δόξα....Αν είχε αγοραστεί τότε από καμιά πεζο, θα σας έλεγα εγώ τι μπουρούχες θα χε βγάλει από τότε.....
Απόλυτα σωστό!!

Με την παρατήρηση ότι η Μισελέν, ηταν και είναι και η ίδια πρωτοπόρα στον τομέα της. Και εκπροσωπεί την γαλική τεχνολογικη πρωτοπορία ακόμα και σήμερα.

Επίσης, ακόμα και η Πεζό, παλιότερα, και έως τις αρχές της δεκαετίας του '80 στεκόταν πολύ υψηλότερα από εκεί που είναι σήμερα. τα αυτοκίνητα της τα θεωρούσαν από τα πλέον ποιοτικά και αξιόπιστα
 
Top Bottom